زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

دو تا سایت در مورد کارآفرینی

سایت Ecorner.stanford.edu و steve blank


کلاس های کارآفرینی استنفورد که قبلا گفته بودم ثبت نام کردم متاسفانه برگزار نشدن. اما خوشبختانه یه ایمیل از هر کدوم گرفتم و یه سری منابع جدید پیدا کردم.

سایت Ecorner مربوط به استنفورد پادکست های مربوط به کارآفرینی میذاره که این روزا دارم اینا رو دانلود میکنم و توی مسیر گوش میدم.
همینطور سایت SteveBlank که البته وقت نکردم از منابعش چیزی هنوز دانلود کنم اما ظاهرا درس های ترم قبلشونو گذاشته روی این سایت. به هر حال فعلا کار من که راه افتاد تا این پادکست ها تموم بشه ببینم چطور میشه. همین چند تایی هم که گوش کردم کلی چیزای جدید یادگرفتم.

نظرات 3 + ارسال نظر
س سه‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:05 ب.ظ

سلام وودی
از کلاسهای آنلاین استنفورد اطلاعاتی داری؟
الان ظاهرا ثبت نامشون هست. خیلی دوست دارم شرکت کنم. میدونی شرایطش چیه؟ آیا مدرکی میده یا صرفا استفاده از کلاسهاش هست؟ شرایط استفاده از کلاسها چیه؟
آزمون داره یا نه؟

موفق باشی

سلام
هیچ شرایط خاصی نداره میتونید ثبت نام کنید درس به درس ویدئو میذارن روی یوتوب و تمرین هم میذارن که حل کنید. درسی که من رفتم کار گروهی بود و آزمون هم نداشت بقیه رو نمیدونم
برای یه موضوع خاص خان آکادمی هم یه نگاهی بندازید

س سه‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:11 ب.ظ

مرسی

سهیلا چهارشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 02:29 ق.ظ

سلام. اول تشکر میکنم بایت وبلاگ پر محتوا و پستای مختصر و مفید.
چند روزه پیداش کردم چون بشدت درگیر اینم که بتونم دکترا مستقیم اپلای کنم و ترم 7نرم افزارم. جیزی که باعث شد کامنت بذارم این پست کارآفرینی بود ک خیلی جالبه. من خودم فعالیت زیادی دارم در این حوزه الانم تو یه شرکت کار میکنم که مشاور استارتاپ هاست و با دوستم رو یه ایده کار میکنیم برای حل یکی از چالشهای بزرگ استارتاپ ها. بگذریم اینکه جالبه ک شمام کامپیوتر بودین و مباحث کارآفرینی رو دنبال میکردین. یک مشکل بزرگی ک تازگی باهاش رو به شدم اینه که من علاقه و تخصصم تقریبا استارتاپ ها و کارآفرینیه. اصن موندم واسه گرایشم که بخوام اپلای کنم چی بخونم ک پشیمون نشم عاخه رشته مو هم دوست دارم روی هوش خیلی شک دارم. خوشحال میشم شمام بتونی کمکم کنی. از خیلی از اساتید هم تا حالا کمک خاستم اما این استادای ایران پدر عادمو در میارن ک!
من نمیدونم وبلاگا چجوری شدن، بعد از 5 سال دارم کامنت میذارم تو وبلاگ! اگر به ایمیلم ناتیف میاد که جواب دادین که هیچی اگر نمیاد ترجیحا ایمیل جواب بدین بفهمم خیلی ممنون میشم در غیر اینصورت هی باید بیام اینجا رو چک کنم ک اصلا افیشنت نیست :دی
مرسی :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد