زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

بعضی دانشگاه ها برای I-20 اکسپت آفر رو نمیخوان

امروز توی یه سایت خوندم که میشه آفر دانشگاه رو قبول نکرد و همچنان I-20 رو گرفت. این برام خیلی عجیب بود چون تا حالا از هر کسی که شنیده بودم این بود که I-20 رو باید بعد از قبول کردن آفر دانشگاه بگیرید, آخه اینو میدی به سفارت.

حالا با دانشگاه ها مکاتبه کردم که بپرسم میتونم بگیرم یا نه. اگر بشه دیگه نیازی نیست از جای دیگه ای دنبال پذیرش باشم یا برم دنبال سفر زیارتی. هر چند که جور کردن اون 40 میلیون دم عیدی خیلی مشکله.

نظرات 2 + ارسال نظر
نوید شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:39 ب.ظ

همونطور که قبلا گفتین رنک بندی ها خیلی دقیق نیست ولی رنک QS 2011
SFU=260
Uvic=292
ویکتوریا نسبت به مساحتش و به دلیل توریستی بودنش شهر پرجمعیت و شلوغیه ولی مشخصه ی شهرهای بزرگ که هم جای شلوغ دارند و هم حومه ی بکر وخلوت مثل پاریس و لندن نداره.
همین دو تا دانشگاه SFU و Uvic بیشتر در نظرم هست. شنیده بودم که کانادا معدل دو سال آخر رو میخواد که در مورد SFU معدل کل میخواست! در مورد Gre هم شنیده بودم که شانس پذیرش رو برای کانادا افزایش میده و کمی معدل پایین رو میپوشونه.
چنتا مدال از جام فوتبال شبه رمضان دارم ولی مربی اگه مربی باشه به مهارت فرد با توجه به تستی که ازش میگیره باید توجه کنه!
پول کلا 10-15 میلیون میتونم جور کنم. واحد زیادی برام نمونده. یکی از هم کلاسیهام با معدل 14 از دانشگاه تورین واسه رشته مکاترونیک پذیرش گرفت.فقط بدیش اینه که رشتش به ایتالیایی ارایه میشه. الآن باید هم کمی ایتالیایی یاد بگیره واسه ویزا هم پول جور کنه.

شهریه اشونو برای رشتتون حتما چک کنید. بعضی رشته ها شهریه یه ترمشون معادل کل پولی هست که میتونید جور کنید!

کلا بعضی دانشگاه ها به معدل 2 سال آخر بیشتر اهمیت میدن. بازم باید از advisor دانشگاه بپرسید.

توی اروپا بگردید احتمالا انگلیسی پیدا میکنید. سایت هایی که قبلا برای جستجوی دانشگاه ها توی اروپا معرفی کردم رو یه نگاهی بندازید بد نیستن.

نوید یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:52 ب.ظ

این رشته های انگلیسی کشورهایی مثل فرانسه و آلمان رایگان هست یا فقط رشته هایی که به زبان خودشون هست؟ در مورد سربازی گفتین احتمال زیادی داره که برای منم همچین مشکلی بیاد با IQ این جماعت. این کشورهای اروپایی جایی نیست که Gre هم بخواد؟ در مورد شهریه از ویکی نگاه کردم درست میفرمایید.
این سایت برق Uvic چه قدر داغونه http://www.ece.uvic.ca
گزینه ای به نام admission سا requirement نداره. این SFU هم دست کمی ازش نداره!
به نظر سربازی هم یه راه هست برای من. اونم دردسرهای پیدا کردن امریه و آموزشی و.....

برای رشته های انگلیسی هم همینطوره. معمولا دانشجوی محلی و بین المللی فرق نمیکنن. اتریش و فنلاند و نروژ و ... هم همینطوره.
پاسپورتتونو دوران دانشجویی بگیرید, منم اشتباه کردم نگرفتم.
در شرایط فعلی سربازی رفتن برای کسی که بتونه بره خارج اصلا توصیه نمیشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد