زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

همچنان خبری از فاند نیست

این هفته چندین استاد دیگه گفتن فاند نداریم. بازم یکی دیگه گفت یه ترم باید با من درس بگیری با هم بیشتر آشنا بشید بعدا.

یکیشون هم دیروز برام یه مسئله سخت برام فرستاد و گفت معمولا اینو تا یک ساعت حل میکنن. منم سر کار بودم و آخر وقت بود. درست نفهمیدم مسئله چیه براش حل کردم یه چیزی فرستادم. توی راه خونه کلی خوشحال بودم که بالاخره یکی پیدا شد! خوشحال بودم که حداقل یه جای پایی پیدا شد.

بعد که برگشتم خونه, برام ایمیل زده بود که پس جوابش کو؟ البته مسئله پیش پا افتاده ای بود, یکی دیگه میفرستم  و یکی دیگه فرستاد. منم دیشب دیگه اصلا نا نداشتم حل کنم. امروزم که از صبح سر کار بودم. فردا هم باید برم سر کار. تازه مسئله اولی رو نگاه کردم دیدم اصلا به این سادگی ها هم نبوده. من نفهمیده بودم. یه 2 ساعتی باهاش ور رفتم دیدم قشنگ یه 7-8 ساعتی وقت لازم داره مگه بشه حلش کرد.  خدا میدونه دومیش چطوری باشه. حالا حتی نمیتونم بهش بگم اولی رو هم خراب کردم, چه برسه به دومی. البته من بهش حق میدم که میخواد دانشجوی خوب بگیره که به درد کارش بخوره, شاید من به دردش نمیخورم.
بعضی دانشگاه هایی که اپلای کردم جواب بعضی دانشجوهاشونو دادن اما به من جواب ندادن. انگاری که منتظرم که بعدا به من جواب ریجکت بدن. آدم 5 تا پذیرش از امریکا داشته باشه بعد ببرنش سربازی؟

صبح هم باز باید برم سر کار, نمیدونم مسئله این یکی استاده رو چطوری و کی حل کنم. نه به خوشحالی دیشب که فکر کردم دیگه تموم شد, نه به خستگی امشب. خدایا دیگه خسته شدم.

شرکت هم گفت وام نمیدیم, بذارید بعد از عید ببینیم چی میشه. ارز دانشجویی هم قرار بود شنبه نوبتمون بشه اما ظاهرا دیگه نمیدن, تازه بدن هم فعلا پول نداریم.

نظرات 5 + ارسال نظر
نوید پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:25 ب.ظ

مساله رو با کمک کامپیوتر نمیشه سریعتر حل کنید؟ همون طور که خودتون می دونین معمولا مسائل مهندسی رو با کمک Matlab سریعتر میشه حل کرد.

راستش باید با کامپیوتر حل بشه اما سخت بود. یعنی من تا حالا نمونه مسئله اینطوری حل نکرده بودم. اول فکر کردم از یه نمونه دیگه است, توی اینترنت که گشتم دیدم اصلا یه موضوع دیگه ای هست من اشتباه گرفتم.
نمیدونم اگر انتظار داره دانشجوش در این حد بلد باشه من بلد نیستم.

just جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:55 ق.ظ

narahat nabash dooste aziz badan ke rafti amrica ina barat mishe ye mosht khatere, be ghole YAS adam tu mahdoodiat ha setare mishe

شاید برای همین دارم اینا رو اینجا مینویسم. شایدم قسمتم نباشه که برم.

شاهین جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:18 ب.ظ http://gull.blogfa.com

سلام
اگه با بچه های دانشگاه هنوز در ارتباطی از اونا کمک بگیر. شاید مسئله رو با هم سریع جمش کنین!
نامرد حتماً مسئله های take-home بچه هاش رو به تو داده!

سلام
بچه های دانشگاه از من کمک میگرفتن! متاسفانه کسی رو ندارم. به هر حال شاید به درد این استاده نمیخورم. اینکه همچین انتظاری الان داره فردا دیگه چه انتظاری داره؟
یکی نمیگه بهش که بگو میخوام فاند ندم چرا زورت به دانشجوی بیچاره رسیده؟

هستی جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:02 ب.ظ

سلام
اگه بخواین بدون فاند برید هزینه ی تحصیلیتون چند میشه؟

خیلی بستگی به جا و دانشگاهش داره. مینیممش رو بگم (جایی که قبول شدم, ممکن از این ارزونتر باز جای دیگه باشه)

برای یک ترم حدود 20 میلیون. (ارز دولتی با همین قیمت)
برای یک سال حدود 40 میلیون (ارز دولتی با همین قیمت)

تا تابستون اگر کار کنم میتونم شهریه یه ترمم رو جور کنم اما بازم برای خرج زندگی کم میارم.

eli جمعه 7 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 10:19 ب.ظ

امیدوارم بدستت برسه. سلام. پارسال که دیگه تو وبلاگت چیزی نمینوشتی باهاش آشنا شدم خیلی چیزا ازت یادگرفتم گه گداری میام سر میزنم که شاید بازم بنویسی اگه بازم جایی مینویسی لطفا به منم بگو ممنوم میشم.

گفتم که اینجا برسه به نزدیک 1 میلیون باز یه چیزایی مینویسم. در واقع میخوام اون چیزایی که قول داده بودم بنویسم و ننوشتم رو تموم کنم
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد