زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

عید تنهای تنها

امسال اولین عید عمرم بود که تنهای تنها بودم. همه رفتن مسافرت ولی من خونه تنها موندم. با خودم فکر کردم که همش نگرانم که جواب دانشگاه ها چی میشه و بهتره بمونم این فرم I-20 رو بگیرم که سریع بتونم برای پاسپورت اقدام کنم.

عید اما به خواب و استراحت گذشت و هیچ کار دیگه ای نتونستم کنم. این مدت تقریبا همه تاپیک های مربوط به زندگی توی امریکا که برام مهم بود رو از سایت مهاجرسرا خوندم و یه تحقیقاتی هم کردم در مورد کار و شهرهای زندگی و ... که در مورد جاهایی که قبول شدم حداقل تصمیم بگیرم.

با بعضی بچه های ایرانی هم که اونجا بودن سعی کردم تماس برقرار کنم ببینم چی میگن و نظرات اونا رو هم بگیرم.

البته تنهایی اونقدری هم بد نبود. بعد از یه مدت طولانی تونستم استراحت کنم و یه مقداری هم به خودم برسم. این روزا دیگه این فکر به سرم نمیزنه که ارزش داره برم یا نه. خیلی موارد هست که تصمیم دارم به خاطرش برم که قبلا هم کمابیش نوشته بودم و مهمترینش اینه که مستقل بشم بتونم روی پای خودم زندگی کنم.

نظرات 2 + ارسال نظر
An applicant یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:09 ب.ظ

واقعا نمی فهمم شما چرا انقدر مرموز هستی؟؟

من خودم وضعیت مشابه شما رو دارم . رشته اینهام هم قبلا گفتم.
شما چرا نه میگی رشتت چیه؟ نه اینکه کذوم دانشگاه ها پذیرفته شدی؟
واقعا فکر میکنی ب این چیزا هویتت فاش میشه؟؟؟
یکم مسخره نیست به نظرت که بیای و بنویسی اما برای کسی که میفهمه این چیزارو، هیچ حرفی از خودت نزنی؟؟

واقعا شزته به نظرمن. اینجا جای تبادل نظره. با همچین چیزایی هویت شما فاش نمیشه آقای محترم که حتی اسمتو نمیدونم.

ببخشید که مدت هاست پیجت رو دنبال میکنم اما ازین رفتارت ...

ببخشید که تند حرف زدم... خیلی وقت بود میخواستم بگم اینارو.

ها؟
چه فرقی میکنه که رشته من چیه؟ یا چه دانشگاهی قبول شدم؟ یا میشم؟
چه فرقی میکنه اسم من چی باشه؟ منم یکی هستم مثل هزاران هزار آدمی که هر روز میتونید ببینید. کافیه یه قدمی توی خیابون های تهران بزنید بعد فکر کنید که یکی داره رد میشه, چه فرقی میکنه که اسمش چیه؟
در ضمن من بیشتر از چیزی که میگید در مورد خودم اینجا نوشتم, چرا فر میکنید که از خودم هیچ حرفی نزدم؟ همه قسمت هایی که "زندگی شخصی خودم" هست در مورد خودم هست. حالا من بگم اسمم X هست و رشته Y درس میخونم, چه فرقی میکنه؟ ببخشید اما منم چیزی رو که میگید درک نمیکنم.
این وبلاگ هم یه برنامه ریزی یکساله یا دوساله نبوده. این قراره حالا حالا ها باشه اگر خدا خواست.
ممنون از اینکه این صفحه رو دنبال میکنید.
سال نو اتون هم مبارک.

مرتضی شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:43 ق.ظ

آها راستی سال نو شما هم مبارک باشه مهندس!!!
من هم با شما موافقم. شما نمونه ای از هزار دانشجوی ایرانی هستید که میانه زندگی بین آنچه که باید باشد و آنچه که هست گیر کردید.
هر که هستی شاد باش و شاد زندگی کن و موفق باش.

ممنونم. سال نو شما هم مبارک/
ایشا الله همیشه شاد و خرم باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد