زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

سریعترین راه گرفتن I-20 از امریکا

همونطوری که میدونید فرم I-20 برای سفارت و وزارت علوم لازم میشه. بعد از اینکه مدارک رو دادید و دانشگاه براتون فرم رو صادر کرد, خود دانشگاه با پست معمولی میفرسته که بین 30 تا 60 روز طول میکشه برسه. اگر بخواهید سریعتر فرم رو بگیرید بهترین راه دریافت سریع این فرم استفاده از سایت https://study.eshipglobal.com/ هست. این سایت I-20 رو از دانشگاه میگیره به آدرسی که میدید پست میکنه. اینطوری نهایت 5 روزه میرسه به آدرسی که انتخاب میکنید. دو تا سرویس دهنده اصلی FEDEX و DHL هم داره که میتونید خودتون انتخاب کنید با کدوم بفرستید.

اما به دلیل تحریم ها نمیشه که با پست DHL و ... بفرستن ایران. برای همین بهترین راه اینه که بفرستید به آدرس آشناهاتون توی یه کشور دیگه بعد از اونجا اونا بفرستن به ایران. اینطوری 2 بار باید پول بدید اما حداقل زود میرسه.

کاری که من کردم با DHL  فرستادم برای داداشم ایتالیا, دقیق 4 روز طول کشید که برسه. بعدش اون داد دست یکی از دوستاش که بیاره برام ایران. ظاهرا بچه هایی که ایتالیا هستن میتونن با هم هماهنگ کنن و یه سرویس پستی مجانی برای من از اونجا درست شد! چند روز قبلش هم کارت پارسیان رو بسته بندی کردم دادم دست یک نفر دیگه که ببره برای داداشم توی ایتالیا.

قیمتش هم بد نیست و تقریبا 50 دلار هست. من انتخاب کردم برای امارات حدود 55 دلار بود و برای ایتالیا خودم 42.5 دلار دادم. البته این سرویس برای همه دانشگاه ها نیست اما بیشتر دانشگاه های امریکا رو داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد