زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

نیو و مردیت

دیروز یه سر به صفحه تیلور زدم و دیدم کلی عکس از گربه اش انداخته. بعد دیدم این عکس مردیت چقدر شبیه منه, با تفاوت که مردیت خواب جایزه تیلور رو میبینه و من خواب تیلور!



معلومه مردیت از این گربه های بخور و بخواب یه چیزی توی مایه های گارفیلده! مامانشم که تیلور باشه دیگه هیچی!


اینم عکس نیو گربه من که گفته بودم میخوام بذارم. اینقدر وقت نکردم که سرپرستی گربه رو دادیم به یکی دیگه رفت!



البته این عکس بچگیهاشه و الان دیگه خیلی بزرگ شده و 3 تا هم بچه داره. در مورد اسمش هم فقط من بهش میگفتم نیو, چون بچه که بود بلد نبود بگه میو و میگفت نیو! اما آی شیطون بودا. ما یه قفس فنچ هم داشتیم که همین تا از نیو غافل میشدیم سر قفس فنچ ها بود. اینقدر هم باهوش بود که یاد گرفته بود چطوری در قفس اینا رو باز کنه.

یه بار نصفه شب بود و من گفتم قفس رو بذارم توی حمام که یه وقت نیو نره سر این بیچاره ها. چراغ ها رو دیگه روشن نکردم و همونطوری قفس رو بردم توی حمام گذاشتم و در رو بستم. چند ثانیه بعد سر و صدای فنچ ها در آمد! دیدم بله نیو سر جاش نیست. نگو من که در رو باز کردم اونم یواشکی پشت سر من رفته توی حمام قایم شده و من که در رو بستم و خیالش راحت شده رفته بود سر پرنده ها.

نظرات 1 + ارسال نظر
نوید یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:30 ق.ظ

منظورتون از بد بودن دانشگاه purdue بد بودن شهرش بود دیگه؟ دانشگاش که خیلی خوبه مخصوصا در زمینه مهندسی.

بعضی از شهرهای کوچیک جمعیت و تراکمشون زیاده و از این نظر شبیه شهرهای بزرگ هستن.

خیلیا بودن که تو یه شهر کوچیک درس خوندن ولی واسه کار کردن رفتن به یه شهر بزرگ دیگه.

بله منظورم شهرش بود.

بله اگر دانشگاه شهر کوچیک بد نباشه حتما همینطوره و میشه بعد از تحصیل برای کار جای دیگه رفت, مخصوصا اگر کسی فوق لیسانس باشه و بخواد برای دکترا بره.
اما قبول کنید 5-6 سال زندگی توی یه شهر کوچیک (دوره دکترا) میتونه سخت و کسل کننده باشه. از نظر من دانشگاه متوسط توی شهر بزرگ بهتر از دانشگاه عالی توی یه شهر کوچیکه. مخصوصا برای دکترا. حالا برای فوق لیسانس آدم میگه 2 سال سختی میکشه بعد میره یه جای بهتری.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد