زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

بالاخره جواب آیلتس داداشم هم آمد.

امتحان های فوریه آیلتس ایران که خدا باعث و بانی شو هدایت کنه, چندین بار عقب افتاد و این داداش ما که سرباز بود هی از شهرستان آمد امتحان بده, هی شب قبلش اس ام اس زدن یا زنگ زدن که امتحان کنسله. خدا میدونه این مدت به غیر از پول رفت و آمدش چقدر مرخصی های سربازیش هم هدر رفت. بالاخره با هزار بدبختی و عقب افتادن امتحان 10 مارچ برگزار شد. قرار بود چون اینقدر عقب افتاده زود جواب ها رو اعلام کنن اما نکردن. توی این مدت دانشگاه میلان کمپس اصلی اش و دانشگاه فنلاند هم به دلیل دیر رسیدن نمره زبانش ریجکتش کردن (بماند که چقدر پول پست و ترجمه و ... به هدر رفت) و بماند که این مدت هر کسی سر میزد یا تشریف نداشتن و یا بچه ها رو سر میدواندیدن! با هزاران هزار عقب انداختن جواب ها بالاخره دیروز جواب امتحانش توی سایت زده شد و خوشبختانه نمره اش 7 شده و من خیلی خوشحال شدم. احتمالا اونم امسال راهی بشه سمت ایتالیا یا یه جای دیگه. با این حساب اگر من نتونم از جایی فاند بگیرم دیگه چاره ای نیست که تابستون خونه رو بفروشیم. البته اون امید داره بتونه از یه جایی فاند بگیره ولی چون فوق لیسانسه شاید نتونه.

بعد از بالا رفتن عده ای (...) از دیوار سفارت انگلیس, برگزاری آیلتس هایی که زیر نظر مرکز لندن بود خیلی به مشکل خورده و ظاهرا از بعد از مارچ هم دیگه هیچ آزمون آیلتسی زیر نظر لندن برگزار نشه. این مدت هم ما همش نگران بودیم که این امتحان فرمالیته برگزار شده باشه که بچه ها رو سرکیسه کنن. بماند که اونایی که مارچ تاریخ امتحانشون بود رو مجبور کردن 150 هزار تومن اضافه تر پول بدن (علاوه بر 300 هزار تومنی که قبلا برای ثبت نام داده بودن) و اونایی که کنسل کردن هم هنوزم پولشونو پس ندادن. البته هنوز کارنامه کاغذی اش نیامده که بتونیم بفرستیم برای جایی اما خوشبختانه نمره اشو میدونه. چون از 3000 نفر فقط 800 نفر رو اعلام کردن و بقیه رو گفتن تا سه شنبه اعلام میکنیم. چند تا نادون یه سنگی رو میندازن توی چاه ...


پیشنهاد میدم که یه سری سفارت مصنوعی ساخته بشه که یه سری دیوار داشته باشه که این افراد بتونن به کار دیوار نوردیشون بدون مزاحمت برای بقیه ادامه بدن. برای لذت بیشتر این گروه هم پیشنهاد میکنم که به جای یه پرچم پرچم همه دنیا رو نصب کنن (پرچم انگلیس و امریکا به تعداد کافی) که اینا هم بالاخره ارضا بشن.

لازم به یادآوریه که عواقب تمام مشکلاتی که کارهای اینها برای دیگران به وجود آورده حق الناس حساب میشه و باید یه روزی پاسخگو باشن.

نظرات 2 + ارسال نظر
مرتضی یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:27 ب.ظ

من هم با پیشنهاد شما موافقم و ادامه بنده هم پیشنهاد می کنم تا بعدا به این افراد در سال های آتی زندگی سمت های صدارت و ریاستی جم...! بدن که بی نتیجه نمونده باشه این زحمات خداپسندانه و کاملا انساندوستانه اشون و البته خالی از ریا!!!!

فری یکشنبه 31 تیر‌ماه سال 1397 ساعت 10:56 ب.ظ

ای خدا از دهنت بشنوه. این مشکل کمبود دیوار و پرچم رو بیاین بنویسیم زیرش امضا کنیم بفرستیم دست مسِئولین!! شاید ی مقدار دیوار و پرچم خیرات کردن که ما یکم نفس راحت از دست این قشر (...) بکشیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد