زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

سیندرلا

اصلا این امریکایی ها از بچگی زدن مغز ما رو خراب کردن. من بچه که بودم عشقم این کارتون های والت دیزنی بود. شاید شما یادتون نباشه اما اون موقع ها برنامه های کودکان تلویزیون اکثرا به درد نمیخوردن. نصف بیشترشون که عروسکی بودن و من اصلا از این عروسکی ها خوشم نمیامد. کارتون های نقاشی شده اما خوب بودن و دوست داشتم.
با این حال اون موقع ها یه کارتون هایی مثل کارتون های والت دیزنی که اصلا امکان نداشت از تلویزیون پخش بشه. این بود که اون موقع ها به نظرم این کارتون ها یه جورایی کمیاب بودن و طبق قانون هر چی که کمیاب باشه مهم میشه این کارتون ها هم شاید یه تاثیر بیشتری روی بچه ها میذاشتن.

من خودم سعی میکنم که دیگه فیلم و کارتون رو به زبان فارسی نگاه نکنم اما اون شب یه شبکه ای کارتون سیندرلا رو گذاشته بود و منو برد توی بچگی هام. اون روزا ما یه دستگاه ویدئو داشتیم که بابام خریده بود برای اینکه برای ما کارتون بذاره. اولین کارتونی هم توی اون دستگاه دیدیم همین سیندرلا بود. بعد تازه فهمیدم که این ذهن من بیچاره از کجا خراب شده و تاثیر این کارتونا امروز داره خودشو نشون میده. مثلا من UCF اپلای کردم که اصلا محل قصر سیندرلاست. کسی چه میدونه شاید چند ماه دیگه بدون فاند برم قصر سیندرلا!




از اون مهمتر, شباهت تیلور با سیندرلا که ظاهرا خود خارجی ها هم متوجه این شباهت شده باشن که این عکس رو درست کردن!

نظرات 7 + ارسال نظر
نوید دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:02 ق.ظ

UCF شهر بزرگ به حساب نمیاد؟ فقط توریستی؟

به نظر من که بزرگ نیست!
http://en.wikipedia.org/wiki/Orlando

نوید دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:39 ب.ظ

لینک یکی از آهنگ های سیندرلا
http://progressive.totaleclips.com.edgesuite.net/251/e25114_235.mp4?eclipid=e25113&bitrateid=455&vendorid=102&type=.mp4&sp_ubid=746-5916787-1173752

a friend سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:46 ق.ظ

از دوستان نازنینی که بازدید کننده ی این وبلاگ هستن کسی اطلاع داره کدوم سفارت آمریکا برای دادن ویزا به Gpa پایین کمتر اهمیت میده و مثلا نمره ی Gmat/Gre بالا براش مهمتره؟(میدونم اینا مربوط به پذیرش دانشگاه هست ولی گاهی اوقات سفارت مدارک زیادی رو درخواست میکنه.)

سلام
من که نمیدونم, شاید دیگران بدونن.
موفق باشید

نوید سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:51 ق.ظ

ببخشید اگه کسی در حین خدمت باشه(مثلا ۶ ماه) و در اون زمان بتونه پذیرش از خارج کشور بگیره براش معافیت تحصیلی صادر میشه تا بتونه برای ادامه تحصیل بره خارج کشور؟(مثل حالتی که کسی که سربازه اگه کنکور قبول بشه از خدمت ترخیص میشه و براش معافیت تحصیلی صادر میشه.)

بله, قبلا فرق میکرد اما الان مثل همون حالته.
شش ماه هم فکر کنم دیگه شده یکسال.
موفق باشید

نوید چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:40 ب.ظ

سوالمو بهتر میپرسم. مثلا فردی دوره ی آموزشی خدمت سربازی رو تموم کرده و مثلا امریه گرفته یا ادامه ی خدمت سربازی رو به صورت نظامی باید انجام بده. حالا بعد از تموم کردن دوره ی آموزشی خدمت سربازی نامه ی پذیرشش از دانشگاه خارجی اومده. بهش اجازه ی خروج از کشور با گذاشتن وثیقه ۱۵ میلیون رو میدن یا که نه در این حالت حتما باید سربازی رو تا آخر بره و راه نداره؟

اجازه میدن. هر زمانی که خواستید (حتی توی آموزشی) معافیت تحصیلی بگیرید و سربازی رو رها کنید.

نوید جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:04 ب.ظ

گویا با همکاری چند دانشگاه course های بیشتری میخواد ارائه بشه.
https://www.coursera.org

بله
خبرش هم برام ایمیل شد.
تشکر

نوید شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:39 ب.ظ

سفارت ترکمنستان نگاه کردم جای خالی برای خارجی ها نداشت؟ شما رزرو کردین؟
آنکارا هم که اول باید 20$ بدین بعد وقت بدن. خوبیش اینه که کسی دیگه بیخودی وقت نمی گیره.

من میخوام برای ترکیه بگیرم چون وقت اضطراری راحت میده. ایمیل زدم, امروز ایمیل زدن که زنگ بزنم. هنوز پاسپورت نگرفتم اما زنگ میزنم و وقت میگیرم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد