زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

آخیش خیالم راحت شد

اگر یادتون باشه قبلا اظهار نگرانی کرده بودم که نکنه دستپختش بد باشه و در آینده به مشکل بخوریم. امروز بعد از مدت ها یه سری به صفحه تیلور زدم و دیدم چند تا غذا درست کرده و عکسشو برام گذاشته و دیگه خیالم کاملا راحت شد که استعدادش توی آشپزی هم خوبه و نیازی نیست دیگه هر شب پیتزا سفارش بدیم. بعضی شبا میتونیم ماهی دستپخت خانم رو هم بخوریم.



دست شما درد نکنه تیلور خانم, اما من که اونجا نیستم بخورم. تمرین کن من آمدم غذاهای خوشمزه درست کنیا!
نظرات 5 + ارسال نظر
شاهین شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:18 ب.ظ http://gull.blogfa.com

سلام، خسته نباشی
اگر بدون فاند بخوای بری آمریکا، وزارت علوم کل شهریه و هزینه زندگیت رو با ارز دولتی می ده؟
بعد دلار اسکناس رو بانک بهت می ده، یا می گه که "ما فقط واریز می کنیم؟" چون به آمریکا ( و خیلی جاهای دیگه) نمی شه با سیستم بانکی واریز کرد.
بعد آدم چه جوری این همه پول رو ببره، گمرک که نمی گذاره. (نه تو ایران، نه آمریکا)، باید از طریق صرافی انتقال بدی یا راه دیگه ای داره؟ چون صرافی هم کلی بابت انتقال می گیره.
با تشکر و آرزوی موفقیت

سلام خواهش
وزارت علوم فقط ترمی 7500 تا شهریه رو میده یعنی ماکزیمم سالی 15000 دلار برای شهریه (شهریه من سالی 21000 تا میشه که بقیه رو یا باید آزاد تهیه کنم یا از هزینه زندگی بذارم روش)
برای هزینه زندگی هم ماهی هزار دلار میده که حساب کردم اونجا ماهی 700 دلار هزینه ام هست.

پول اسکناس میدن دست خود ما. برای دانشجوها مشکلی چه ایران و چه امریکا نداره. اگرچه اگر صرافی هم هزینه زیادی بر نمیداره.
ترجمه عبارت "ما فقط واریز میکنیم" = "ما نمیخواهیم ارز بدیم" هست.

نوید یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:01 ق.ظ

ببخشید جایی خوندم که اتریش کارشناسی ارشد پیوسته
به صورت پیوسته با لیسانس هست و بچه های دانشگاه آزاد(برخلاف دولتی) میرن اونجا و از سال آخر لیسانس(بر حسب ریزنمرات و معدلی که دارن) شروع میکنن تا به ارشد برسن.
برای این نوع پذیرش اتریش معافیت تحصیلی صورت میگیره؟

کشورهایی دیگه ی اروپایی هم هستند که به کسایی که معدل یا ریزنمرات پایینی دارن یا دانشگاه آزاد براشون شناخته شده نیست میگن بیان سال آخر لیسانس رو اونجا بخونن یا بهشون مقداری واحد پیش میخوره تا برسن سر ارشد. برای این نوع پذیرش چه طور معافیت تحصیلی میدن؟

کلا برای گرفتن معافیت تحصیلی چه جور پذیرشی باید گرفت تا بشه باهاش معافیت تحصیلی گرفت؟(مثلا میدونم به دوره های آموزش زبان معافیت تحصیلی نمیدن.)

در مورد اتریش و چیزی که میگید متاسفانه نمیدونم.

در مورد پذیرش هم پذیرش غیرمشروط در یک مقطع بالاتر از مقطعی که اینجا میخونید. اگر دانشگاه میخواد بهتون پیش نیاز هم بده مهم نیست به شرطی که پذیرش شما رو مشروط به گذروندن اون پیش نیازها نکنه.

a friend یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:35 ب.ظ

شما که رزومتون خوبه چرا از طریق بورس وزارت علوم اقدام نکردین؟
تعهد براتون میاره؟

سلام
هدف من ادامه تحصیل به هر قیمتی نیست. شما بعد از تحصیل با بورس داخلی "باید" برگردید و به مدت مشخص خدمت کنید.
بنده قصد دارم که بعد از ادامه تحصیل مدت اگر بتونم یه مدت کار کنم و این تجربه کار اونجا خیلی برام ارزشمنده. شاید بتونم شاید نتونم اما دلم میخواد که یه کار هم برای خودم راه بندازم.
در ضمن بورس های وزارت علوم شدیدا محدود شده و الانم وزارت بیشتر تمایل داره که کسانی رو بورس کنه که یکی دو سال رو تحصیل کرده باشن و اینطوری خرج وزارت هم خیلی میاد پایین! افراد معلوم الحال هم در اولویت هستن که بنده جزو ایشان نیستم (افتخار میکنم که نیستم)

سوزی دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:44 ب.ظ http://besamtehadaf.blogfa.com

سلام خوشحالم که با وبلاگت آشنا شدم
کاش تیلور میدونست اینقدر دوستش داری شاید اونم منتظر تو باشه

منم یه روز دنیای یه نفر بودم که با رسیدن به موفقیت فراموشم کرد ولی تو حتما پیش تیلور برو

سلام. خوش آمدید.

کاش!

چه ناراحت کننده حتما لیاقت شما رو نداشته.

farshad چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:22 ق.ظ

سلام الان کجایی؟ امیدوارم به تیلور برسی. یه سوال داشتم. سوالامون رو کجا مطرح کنیم؟
من فکر کنم هیچکدوم از شرایط رفتن رو ندارم. اما اینجا هم نمیتونم زندگی کنم. واقعا نمیدونم از خوشحالیه روزی که راهی برا رفتن پیدا کنم چیکار میکنم!

سلام
همینجا میتونی مطرح کنی. اون بالا میتونی مطرح کنی. به همین اسم @ یاهو هم میتونی ایمیل بزنی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد