زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

دانشگاه لس آنجلس (USC) ریجکت شدم :(

ناراحت کننده ترین خبر این هفته اما نه مشکلات ضمانت نامه و مدرک بود و نه مشکلات وام بانک. بلکه این بود که اول این هفته فهمیدم که دانشگاه لس آنجلس هم منو ریجکت کرده :(

این مدت همش فکر میکردم که حالا که قراره با هزینه خودم برم حداقل برم یه جایی که واقعا دوست دارم. دانشگاه USC معروف بود به دادن پذیرش های بدون فاند و من که اپلای کردم به این قصد بود که اگر هیچ جایی فاند نگرفتم اینجا رو برم که هم دانشگاه بهتریه و هم شهری هست که دوست دارم.

البته این دانشگاه مشکلات خیلی خیلی زیادی رو هم داشت. یکی اینکه جای بد شهر هست همین یک ماه پیش 2 تا چینی نزدیک دانشگاه کشته شدن, یکی دیگه اینکه خیلی خفنه و شاید اگر میرفتم رقابت برام خیلی سخت بود و نمیتونستم فاند بگیرم. یکی دیگه هم اینکه شهریه اش بالا بود و خود لس آنجلس هم که گرونه و کلا توی کالیفرنیا مالیات بیشتری برای خرید باید پرداخت بشه و بدون فاند زندگی باید خیلی سخت باشه اونجا.

تروجانها, خداحافظ شما. اگر قرار باشه سال بعد اپلای کنم, دیگه برای UCLA اپلای میکنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد