زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

خبر خوش..........................

فکرشو کنید که صبح ایمیلتونو باز میکنید و اینو توش نوشته:


I am glad to let you know that we would like to offer you a Teaching

Assistant (TA) offer for Fall 2012 and Spring 2013. This offer will include full tuition waiver for the 2 semesters as well as a stipend (of around $1650 per month).

At this point of time, I would like to know your interest in taking this offer. If you would be interested, we can proceed with further official paperwork. As you know, such TA offers are very limited. So, we need to know your interest as soon as possible.


نظرات 13 + ارسال نظر
عرفان جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:17 ق.ظ

تبریک می گم.

ممنونم.

An applicant جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:06 ق.ظ

Aghaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
kheili behet tabrik migammm
vaghean khoshhal shodam ke belakhare natije gereftiii
mobaraket basheeeeeee

esme daneshgaho migofti bishtar khoshhal shammmmmmmmmm
engar khodam fund gereftam!
ishalla movafagh bashi pesarrrrrrrr

ممنونم. نظر لطفتونه.
هنوز تصمیم نگرفتم که اسم دانشگاه رو اینجا بنویسم! فقط در این حد بگم که یه شهر بزرگه و یه دانشگاه متوسط و من هم راضی هستم.

شاهین جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:31 ب.ظ http://gull.blogfa.com

واقعاً خبر خوشی بود!
مخصوصاً این که نشون دادی بدون ISI هم می شه فاند گرفت!
موفق باشی

ممنون میشه. اما یا امسال اوضاع خیلی خراب بود یا بدون ISI نمیشه رفت دانشگاه تاپ.

محمد علی یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:31 ق.ظ

وایییییی... آقا یعنی این سریال زندگی و دانشگاه شما داشت برای من یکی به تراژدی تبدیل می شد..

هر روز باید حرص میخوردیم که ای بابا.. باز یه مشکل دیگه

ولی باز خدا رو شکر که آخر این داستان خیلی خوش داره تموم میشه

شیرینی فراموش نشود...

تراژدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا؟ من که داشتم بدون فاند میرفتم دیگه. این که تراژدی نیست که.

محمد علی سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:13 ق.ظ

این داستان فروش خونه

آها, خب اون شرایط خاصی بود که اگر اون یکی داداشم هم میخواست بره ایتالیا دیگه چاره ای نداشتیم.
من که از اول گفتم منو از مخارج جدا کنید, من خودم کار میکنم و اگر هم نشد یه جایی ارزونتر میرم.

مرتضی چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:26 ب.ظ

تبریک میگم مهندس
خیلی خوشحال کننده بود.
ولی نترس بگو کجا فاند گرفتی من قول میدم اونجا اپلای نکنم!!!

ممنونم. میگم. هنوز تصمیم نگرفتم. ممکنه بذارم وقتی رسیدم اونجا بگم کجا آمدم. مثلا یه ذره ماجرا اسرار آمیز بشه.

mehrdad پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:25 ق.ظ

agha damet garm.migama khoda chan ta vijegie monhaser be farde dige ham dare baad

inke too rooze tavallode man ke asheghe emrikamo mikhm beram oonja khabare khosho be shoma dade.
jeddan khoshhal shodam .ishala kheiro pishraft vasatoon bashe.ahsantt bar to va khodaye mehrbanat

ممنونم.

reihane یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:30 ب.ظ

واقعا تبریک میگم از صمیم قلب خوشحال شدم...واقعا باید به پشتکار و اراده ی شما آفرین گفت..

ممنون

نرگس پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:48 ق.ظ http://kho0namo0n.bloogfa.com

اینو ندیده بودم نوش جاااااااااااانت

ای بابا. این که مال چند ماه پیشه. از آخر میای ها.

پیانیست پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:20 ب.ظ

به خدا اشک تو چشمام جمع شد. آخه من از اول اول میخوندم و منتظر همین پست بودم.

امیر شنبه 28 دی‌ماه سال 1392 ساعت 03:29 ق.ظ

ساعت 3:30 صبحه و من بازم دارم وبلاگت رو میخونم
این پست یه ایول مشتی داشت هر چند نمیدونم ادامه ماجرا چی میشه

خانه سفید من سه‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 03:51 ب.ظ http://mennomen.mihanblog.com

سال ٩٣.بایدبگم شماو وبلاگتون تاثیرخیلی بزرگی توزندگی من دارید،یعنی ممکنه تواین چندروزه یک همچین نامه ای هم برای من بیاد،فعلا پذیرش بدون فاندگرفتم

به سلامتی :)

یاس دوشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 11:39 ق.ظ

سلام، چند روزه دارم وبلاگتون رو میخونم و واقعا با خوندن پست هاتون انگیزه های بیشتر میشه. در فاز انتظارم و امیدوارم یه روزی چنین ایمیلی داشته باشم :) ممنون از درج خاطراتتون به آیندگان کمک بزرگی کردین :)

سلام
خواهش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد