زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

Thank you so much for everything

الان حسم دقیقا حس سیندرلاست بعد از اینکه نیمه شب گذشت و بعد از فرار از اونجا یه جایی پناه گرفتن و اون کفش بلورین رو دید و گفت:

Thank you. Thank you so much for everything.



جایی که آدم یادش نمیره که این همه لطف از کجا میاد.


نظرات 1 + ارسال نظر
فرناز شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:14 ب.ظ

مبارکه آقا. واقعا تبریک میگم. من اغلب اینجا را می خوانم چون خودم هم درگیر پروسه اپلای بودم. وقتی نوشته بودید می خواهید منزل را بفروشید واقعا ناراحت شدم . هم برای شما و هم خانواده تان. الان این خبر را دیدم و واقعا خوشحال شدم. امیدوارم همیشه سلامت باشید. بعضی ایات قرآن هست که بیشتر از بقیه به دل میشینه و تو را محکم به آنجایی که باید وصل میکند.

" خداوند از جایی که گمان نمی برید به شما روزی می دهد."

ممنونم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد