زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

روز شنبه قبل از رفتنم یه دوربین خریدم

یه چیزی رو یادم رفت بنویسم و اینکه روز شنبه بعد از اون همه بلایی که توی دانشگاه سرم آمد, ساعت 4 عصر که از دانشگاه آمدم بیرون رفتم جمهوری و یه دوربین عکاسی خریدم. در واقع سعی کردم که اتفاقاتی که صبح آورد رو اصلا بهشون اهمیت ندم. از باقیمانده روزم خوب استفاده کردم و یه کار مفیدی که مدت ها بود باید انجام میدادم رو انجام دادم.

دوربین هم قبلا سرچ کرده بودم. واقعا نسبت به پارسال که برای داداشم خریدیم گرون شده بود و من حتی پول اینکه دوربین داداشم رو هم بخرم نداشتم! یه سونی WX7 گرفتم که بتونم از سفرم عکس بگیرم اینجا بذارم. مدل دوربینی که میخواستم بخرم هم اصلا توی بازار نبود, مدل مشابهش برای سال 2011 هم زیر 750 گیر نمیآمد. درسته که این چیزا رو از امریکا بخرم ارزونتر میشه اما این یه مورد رو واقعا لازم داشتم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد