زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

پر کردن فرم DS-160 ویزای غیرمهاجرتی امریکا

برای کسانی که میخوان برن سفارت حتما باید تا 3 روز قبل از اینکه وقت سفارتشون برسه یه فرم به اسم DS-160 رو پر کنن. مدارک لازم برای پر کردن این فرم:


1- اسکن یک قطعه عکس پاسپورتی امریکا (مربعی 5*5) (نمیشه 3*4 رو اینجا گذاشت)

2- اطلاعات پاسپورت

3- رزومه یا همون CV

4- فرم I-20 (برای شماره SEVIS ID)


برای عکس حتما یه عکس بگیرید و اسکن کنید. نمیخواد اینجا توی پول صرفه جویی کنید! این عکس به درد ثبت نام گرین کارت هم میخوره. من همون روز که برای گذرنامه عکس گرفتن یه سری 5*5 هم عکس گرفتم.



این فرم رو میشه در طی فواصل زمانی پر کرد و حتی اگر کامل نبود روی کامپیوتر ذخیره کرد و باز ادامه اش داد. بنابراین بد نیست که یه سری بزنید و اون اطلاعاتی رو که لازم دارید توش بذارید. برای من حدود 3 ساعت طول کشید که پر کردم. آخرش هم یه برگه کانفریم داره که واجب است پرینت کنید. طبق خود سایت نیازی نیست که کل اطلاعات رو پرینت کنید و همین برگه که روش بارکد هست کفایت میکنه.

نظرات 8 + ارسال نظر
نوید جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:44 ق.ظ

چند قسمت دیگه مونده تا گرفتن ویزا؟

خیلی

نوید جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:42 ب.ظ

پس ماجرای تحویل گرفتن آی 20 مجدد هم تعریف کن

An applicant جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:45 ب.ظ

دوست عزیز امیدوارم جایی که داری میری به رفتنش برای دوره دکترا بیارزه...
چون طبق گفته خودت در رده متوسطه و در لیست دانشگاه های ممتاز وزارت علوم نیست به احتمال زیاد...
امیدورام 4 سال بعد، اگر من و شما باز هم به هم رسیدیم، برای پیداکردن کار یا درآمد تو همون جایی که هستی دچار مشکل نشی...
گاهی اوقات عشق چشم آدم رو نابینا میکنه... عشق به آمریکا، عشق به رفتن و ...

امیدوارم موفق باشی.

ببخشید برای جواب شما باید یه پست بذارم.

شیدا جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:36 ب.ظ

سلام
یکی از کسایی هستم که از خیلی وقت پیش وبلاگتونو میخوندم یادمه یه بار نوشته بودین یه استاد بهتون زنگ زده سئوال پرسیده سئوالا رو نتونستین جواب بدین تو هر موقعیتی که بودین خودمو جاتون میذاشتم انگار با استرس و نگرانی شما منم استرسو نگرانی پیدا میکردم و با تلاش شما منم احساس خوبی داشتم و وقتی پذیرش گرفتین احساس میکردم من پذیرش گرفتم
چون خیلی مراحل زندگی شما و آرزوها و طرز فکرتون شبیه من بود
وقتی از سیندرلا نوشتین واقعا برام جالب بود که منم وقتی کارتون می بینم به این چیزا تو کارتونا دقت می کنم و خودمو جای شخصیت های کارتونی میذارم طوری که خانوادم میگن بابا دست بردار از این خیال پردازی ولی من واقعا به اون چیزایی که تو خیالاتم بوده و باور داشتم رسیدم تا حالا
نمیدونم تا کی به نوشتن این وبلاگ ادامه میدید ولی تا وقتی که می نویسید من یکی از خواننده های پروپا قرصشم
چون فکر میکنم خود خودتونو می نویسید
نمیدونم چند نفر دیگه مثل من با خوندن این وبلاگ اطلاعاتشون بیشتر میشه و خوشحال میشن ولی مطمئنم که کم نیستن و مطمئنم که همشون برا شما آرزوی موفقیت های روز افزون رو دارن و دعا میکنن

سلام
ممنونم از این همه ابراز لطف. امیدوارم که شما هم توی زندگی موفق باشید.

شیدا شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:05 ق.ظ

کافی نیست که فقط بخواهی کار خوبی انجام دهی، همچنین مهم است که بدانی چگونه باید آن کار خوب را انجام دهی

مسعود یکشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:53 ب.ظ

سلام دوست پر تلاش من
از دیروزه که وبلاگت رو پیدا کردم تا العان تمام پست هات رو از فروردین 90 تا اینجا به همراه نظرات دوستان خوندم. تلاش شما واقعا ستودنیست و برای امسال بنده یه نمونه و مظهر امیده .

اگه پس از این همه تلاش بهت فاند نمیدادن واقعان بی انصافی می بودا خوداییش.
من هم از همین دیروز با 504 شروع کردم به خوندن و تقریبا شرایط شما را دارم و خیلی امیدوار به سال دیگه خودم رو برای اپلای کردن آماده میکنم.
ایشا.. پیش تیلور یبینمت.

سلام

چرا فروردین 90؟ باید از اول میخوندی!

زندگی همیشه اونطوری پیش نمیره که آدم دلش میخواد اما زندگی هیچوقت نامرد هم نیست. اگر فاند هم نمیدادن بی انصافی نبود, شاید یه عده ای تلاشی بیشتر از من کرده بودن. شاید قسمت باید یه جور دیگه ای می بود.

در اپلای هم خوب فکر کن. اگر راهیه که واقعا میخوای بری, باید اینو بدونی که شاید دو سال زحمت بکشی و آخرشم به نتیجه ای که میخوای نرسی. اینو از اول برای خودت مشخص کن. اگر واقعا چیزیه که میخوای, با تمام قوا برو.

ن دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:37 ق.ظ

شما هم تو میراث آلبرتا بودین!

ببخشید اما نمیدونم چیه.

مسعود سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:49 ب.ظ

سلام مهندس کامپیوتر
من چندید جا تو نظرات یه چیزایی رو ازتون پرسیدم. میشه همه رو اینجا و یک کاسه جواب بدید؟ ی اینکه یه ایمیل مرحمت کنید.

اگه ناراحت نمیشید شماره موبایل رو هم میتونم بدم.
خیلی ممنونم

سلام
ببخشید از بالا به پایین جواب دادم اینو تازه دیدم.
ببخشید علاقه ای به موبایل و تلفن و ... ندارم.

موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد