زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

آدرس سفارت امریکا در آنکارا

برگشتم بیرون و پرسون پرسون اینقدر رفتم تا باز رسیدم به همون بانک TEB. یه صد متر جلو تر یک هتل خیلی خیلی بزرگ بود که جلوش چند تا پرچم کشورهای مختلف آویزون بود و عجب که از هر کسی میپرسیدم سفارت امریکا کجاست نمیدونست. یکی میگفت سمت راست خیابونه یکی میگفت سمت چپ خیابونه. یکی میگفت 20 قدم جلوتر هر چی میرفتم نمیرسیدم و بالاخره رفتم داخل یه مغازه عکاسی, یه نفر پیدا شد که دقیق بلد بود. گفت از روی پل رد میشی میری داخل کوچه دست چپ میشه. این همه مدت ما توی خیابون آتاتورک دنبال آدرس سفارت بودیم نگو که اصلا توی کوچه بوده. پلاک 110 هم که نوشته بودن برای اونور خیابون بود و عجیب که اینطرف پلاک ها حدود 200 بود و اونطرف حدود 100. از عجایب پلاک نویسی ترکیه.



(عکس از روی پل که زیرش زیر گذر ماشین هاست.) سفارت دقیقا توی همین کوچه دست چپ هست. یه کوچه فرعیه که یه طرفه هست, اسمش هم Nevzat Tandoğan Cd بود.





این عکس آخری هم خود سفارت هست و اون باجه نگهبانی سفارت. منتهی چون ممنوع هست که از سفارت عکس بندازیم من دیگه از نزدیک عکس نگرفتم. فکر کنم دیگه با این عکس ها یکی بخواد بعدا بره راحتتر پیدا میکنه.




آدرس رو که پیدا کردم دیگه خیالم راحت شد که فردا راحت میتونم بیام.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد