زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

روز سفارت - رفتن به سفارت ایران

متاسفانه چون سفارت امریکا گفته بود که وسایل و دوربین چیزی با خودتون نیارید از امروز هیچ عکسی ندارم.


صبح تا ساعت 9 خوابیدم. بیدار که شدم خوشبختانه سر حال شده بودم. رفتم طبقه بالا و صبحانه هتل رو هم خوردم. و زدم به راه. اول میخواستم با اتوبوس برم اما بعد دیدم که پاهام بهتره و ترجیح دادم که یه کم مغازه ها رو نگاه کنم و برم و بعضی جاها هم از کوچه های پشتی خیابون آتاتورک رفتم تا جاهای جدیدی رو هم دیده باشم.


دیشب اون دوستمون گفت که شاید مدرکت رو هم بتونی سفارت ایران توی آنکارا تایید کنی که دیگه با مدارک کامل بری. منم تصمیم گرفتم که اول برم سفارت ایران که البته نزدیکای سفارت امریکا بود. وقت سفارت امریکا ساعت 13:45 دقیقه بود و وقت به اندازه کافی داشتم. آدرس سفارت ایران خیلی سر راست بود. آخرای خیابون آتاتورک, خیابون ایران, خیابون تهران پلاک 10.

توی سفارت گفت که مدرکتو نمیتونیم تایید کنیم و باید بری تهران دادگستری و وزارت خارجه تایید کنه. منم گفتم خودم میدونم منتهی فرصت نشد و اونم گفت کاریش نمیشه کرد.


برگشتم و در پارک نزدیک سفارت امریکا استراحتی کردم. کمی بعد صدای اذان آمد ولی نمیدونستم که اون نزدیکی مسجد کجاست. دیگه روی چمن های پارک یه جایی که نسبتا خشک باشه رو پیدا کردم و نمازم رو خوندم و بعد خودمو رسوندم به سفارت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد