زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

من و کفش سفرم

تنها چیزی که توی این سفر بد بود کفشم بود که خیلی اذیت میکرد. از دلسوزی های مامانم که میخوای بری سفارت باید کفش نو داشته باشی. این چه کفشیه که دو ساله داری میپوشی خیلی زشته و ... رفتیم یه کفش خریدیم که به گفته فروشنده هم جنبه رسمی داشت و هم میشد باهاش کلی پیاده روی کرد! همون روز هم من کلی به فروشنده تاکید کرده بودم که من عادت دارم خیلی راه میرم و اگر میدونی نمیشه با این زیاد راه رفت بگو اصلا یه کفش دیگه ای میخرم و اونم گفت خیالت راحت... بالاخره بعد از چندین سال رضایت دادم تا یه کفشی غیر از کفش راحتی بخرم و هم من راضی بودم و هم مامانم! توی راه کلی پا درد گرفتم فقط به خاطر همین کفشه. از اون خنده دار تر که مصاحبه سفارت هم کاملا ایستاده بود و اصلا اون دختره کفش منو هم نمیدید!
توی راه برگشتن از سفارت دیگه طاقت نیاوردم و رفتم یه بازار نزدیک همین ulus و یه مغازه پیدا کردم که کفش های ارزون و ورزشی داشت. یه دونه کفش خریدم 15 لیره.

با وجود اینکه بارها تجربه داشتم که توی سفر مهمترین چیز همین کفشه اما باز به خاطر مامانم دو روز پا درد کشیدم. (الان که چندین روزه از سفر هم برگشتم بازم پاهام درد میکنن)

نظرات 2 + ارسال نظر
شیدا چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:46 ب.ظ

اشکال نداره عوضش دل مامانتو بدست آوردی دو روز پادرد ارزششو داره

ااااااا به همین زودی قبلی ها رو خوندید؟؟؟؟ باید به ترتیب بخونیدا

نوید چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:15 ب.ظ

قیافش 17 18.ساله.میخورد دبگه؟

در مورد کفشی که راحت هم.باشه کفش ecco خوبه.کفش خیلی نرمه.ارزون تر هم بخوای کفش ملی کفش طبی خوبی داره محصول مشترک ایران آلمان،کفش البرز

موبایلتون گوگل مپ نداشت سفارت راحت پیدا کنید با نقشه آفلاین

عکشو که گذاشتم. چند ساله است؟ نمیدونم!

کفش شناسی خوندی ها! بله کفش قبلیم ecco بود. قبلشم echo داشتم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد