زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

بلیت هواپیما رو خریدم

چون پروازهای ترم فال معمولا توی high season هست که بلیت ها گرون میشن و معمولا کمیاب میشن گفتم که بلیتم رو زودتر بگیرم. بنابراین شنبه این هفته ای که گذشت بلیتم رو خریدم.  بلیت شد 1 میلیون و ششصد هزار تومن که باز مجبور شدم از بابا قرض بگیرم چون هنوز حقوق اردیبهشتم رو هم نگرفتم.

بلیت رو برای آخرای مرداد که چند روزی هم از ماه رمضان رو اونجا باشم. دلم میخواست روزهای اول اونجا رو با روزه بودن شروع کنم تا هیچوقت یادم نره برای چی از اینجا میرم.

نظرات 8 + ارسال نظر
س شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:27 ق.ظ

احسنت

ناشناس شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:42 ق.ظ

سلام،
میشه بگین پروازتونو چطوری انتخاب کردین ؟

سلام

راستش چون کار خاصی نکرده بودم چیزی نگفتم. باشه براتون یه پست جدید میذارم.

موفق باشید.

نیما شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:11 ق.ظ

سلام خوشحالم که با وبلاگتون آشنا شدم
ممکنه لطف کنید درباره sop یه توضیحاتی بدین من تو اینترنت زیاد کشتم و نمونه هاشون دیدم ولی برا جلب نظر یه استاد باید دقیقا رو چه مواردی مانور داد چون من هنوز نتونستم مقاله isi از پایان نامم در بیارم نمره زبانم هم دستم نیست ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام
قبلا در مورد SOP نوشته بودم. بگردید پیدا میکنید. برای جلب نظر استاد نیازی به SOP نیست. این برای دانشکده است. در هر صورت باید نقاط مثبت رو تاکید کنید.

نوید شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:42 ق.ظ

از کدوم شرکت بلیط گرفتین؟ اینترنتی با کردیت کارد؟در مورد خرید بلیط هواپیما هم مثل رزرو هتل قبلا سایتی رو معرفی کردین که بشه ارزونترین پرواز رو پیدا کرد؟

باشه براتون پست میذارم.

نوید شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:25 ب.ظ

سرچ کردن اینترنتی از خود سایت های شرکت های هواپیمایی مثل http://www.lufthansa.com یه مشکلی داره اینه که نمیشه فهمید مثلا در یک ماه اخیر چه روزهایی پرواز جای خالی داره. باید تاریخ ها رو یکی یکی سرچ کرد؟ درسته؟

یکی یکی که نه اما باید حدود پرواز رو بدونید.

توی سایت های جستجو معمولا یه تیک هست به اسم Flexible date که اگر اونو بزنید تا 3 روز بعد و قبل و خودش چک میکنه و ارزونترین رو میاره.

نوید شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:41 ب.ظ

ببخشید کامنتم طولانی میشه. میدونم یه حدوی سایت میده ولی منظورم یه سرچ کلی تر مثلا در یک یا دو ماه هست.

امیر شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:57 ب.ظ

سلام به دوست مجازی عزیزم
اولا تبریک میگم که بالاخره به اونچه که میخواستی رسیدی.
امروز داشتم برای اپلای سرچ می کردم که اتفاقی اینجا رو پیدا کردم. اغراق نمی کنم که 2 ساعته دارم اینجا رو میخونم و واقعا بابت این وبلاگ ازت متشکرم

من رشته ارشدم MBA دانشگاه تهرانه و لیسانسم هم مدیریت بازرگانی از همون جاست. الان سال آخر ارشدم.

میخواستم ببینم اگر بخوام تو اروپا دکترا بخونم به چه چیزایی نیاز دارم و کدوم کشور برم بهتره و چقدر هزینه ام میشه.

ببخشید که اینقدر طولانی نوشتم

سلام

ممنونم. سعی میکنم اگر فرصت کنم یه جمع بعدی از اپلای براتون بذارم. یادتون نره که وبلاگ رو از اول بخونید, پارسال یه چیزایی در مورد پیدا کردن دانشگاه و دکترا توی اروپا نوشتم.

موفق باشید

نوید شنبه 27 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:16 ب.ظ

یکی از دوستان این نظر داشت که اگه فرد هوایی یا زمینی بره ترکیه و بعد از اونجا مستقیم بره امریکا(از قبل رزرو کرده باشه)ارزون تر در میاد.

خیلی فرق نمیکنه. چون پول بلیت یک طرفه هواپیما نصف دو طرفه نیست و سفارت آنکاراست و باید از آنکارا تا استامبول هم رفت. پرواز هم محدود میشه به ترکیش ایر و اگر ایرلاین ارزونتری از جای دیگه باشه نمیشه انتخاب کرد. زمانبندی اینکه ویزا هم کی بیاد و یه طوری نشه که دیر برسه هواپیما بپره و ... هم داستانی داره. شاید ارزونتر در بیاد اما نه خیلی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد