زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

پیدا کردن بلیت هواپیما - آژانس هواپیمایی امیر

برای بلیت توی اینترنت خیلی سرچ کردم, یه سایت هایی مثل vayama و... رو هم دیدم اما متاسفانه چون خرید آنلاین رو باید دلار آزاد میدادم خیلی گرونتر در میامد. آژانس ها همچنان با قیمت دلار دولتی بلیت میفروشن که هر جوری حساب کنید ارزونتر میشه. از سایت های vayama و cheapoair و onetravel ... هم میتونید برای تخمین قیمت کلی و بررسی کانکشن ها استفاده کنید. مثلا وقتی بدونید که ترکیش ایر پرواز مستقیم از استامبول تا نیویورک داره احتمال اینکه روی این پرواز بتونید بلیت ارزونتر از یه هواپیمایی دیگه که به نیویورک مستقیم نمیره پیدا کنید. معمولا (نه همیشه) تعداد استاپ که زیاد میشه قیمت بلیت بالاتر در میاد و مسافرت سختتر میشه.

-------

من بلیتم رو از آژانس امیر خریدم. چند سال پیش هم میخواستم برم از اینجا خریدم. اون موقع بیشتر از 20 تا آژانسی رو قیمت گرفتم و امیر از همه برام ارزونتر پیدا کرد و تازه میخواستیم یه کم اروپا رو هم ببینیم یه بلیت پیدا کرد که ارزونتر باشه و برگشتنی از ایتالیا هم بگردیم و انگار که مجانی رفتیم ایتالیا! امسالم برای ترکیه هر دو سه جا زنگ زدم همه بالای 400 قیمت داشتن (از همین ایران ایر) اما امیر برام 369 بلیت صادر کرد. در کل من که خیلی ازشون راضی بودم. البته میدونم با بعضی ایرلاین ها کار نمیکنن و ممکنه اگر از اون ایرلاین های خاص پرواز ارزونتری بخواهید نداشته باشید. نمیگم ارزونترین پرواز رو پیدا میکنن اما قیمتشون معقوله و کلا به نظرم آدمای منصفی بودن.

آدرسش: تهران, خیابان مقدسی اردبیلی, بین میدان الف و خیابان پسیان, جنب بانک پاسارگاد, شماره 39
تلفن: 22181000

سایت: http://amirtravelagency.com


در کل فعلا تا آژانس ها دلار دولتی دارن, خرید آنلاین اصلا توصیه نمیشه. بهترین کار اینه که آدم از چند تا آژانس معتبر قیمت بگیره و از ارزونترینش بخره. خرید آنلاین مشکلات عدم معتبر بودن و پس گرفتن پول در صورت کنسل شدن یا تعویق افتادن پرواز رو هم داره.

نظرات 2 + ارسال نظر
ن یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:49 ق.ظ

ممنون از شما.
امکانش هست که مثلا بلیط دبی-آمریکا رو از آژانس های ایران خریداری کرد؟(چون گفتین دلار رو دولتی حساب میکنن) یا حتما باید بلیط تهران-دبی-آمریکا باشه تا بشه از ایران خریداری کرد؟
اگه حالت اول بشه کسانی که برای pick up ویزا میرن میتونن از همون جا مستقیم برن آمریکا. فقط مشکل زمانبندی وجود داره.

سلام

فکر میکنم میشه, یه زنگ بزنید از آژانس بپرسید.
بلیت رو میشه با فاصله هم گرفت. یعنی همه رو با هم بگیرید ولی وسطش چند روز فاصله هم بندازید که ویزاتونو پیک آپ کنید و هم دبی رو بگردید. یعنی تهران-دبی چند روز بعد دبی-امریکا.

در مورد سفارت دبی اما مواظب باشید که خیلی بی در و پیکر هستن و ممکنه برید برای پیک آپ و بگن آماده نشده یا 10 روز معطلتون کنن. (از تجربیات بچه های قبلی میگم, خودم تجربه ای ندارم) شاید مطمئن ترین راه این باشه که آژانس براتون پیک آپ کنه و شما هم با خیال راحت از تهران به مقصد هرجایی که میخواهید برید و پروازتون هم محدود به دبی و احتمالا هواپیمایی امارات نشه.

موفق باشید

سید محسن مدنی شنبه 18 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:33 ب.ظ http://peykha.persianblog.ir

سلام
کاملا با این گزارشتون موافقم
منصف و مودب هستند--من بلیط کره ازشون خواستند که قیمت مناسب به من دادند
من هم مشتری دائمیشون شدم

سلام
یادتون نره که اگر بلیت ارزون میخواهید شاید آژانس های دیگه هم ارزونتر داشته باشن
در هر صورت اینا با پروازای با کلاس خوب کار میکنن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد