زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

خبر خوش,فردا قراره بچه دار بشم

خیلی وقته که تصمیم گرفتم که بچه دار بشم اما خب نمیدونم چرا هی دست دست میکنم. دیگه گفتم فردا که اول ماه میلادی میشه بچه دار بشم بهتره.

نظرات 4 + ارسال نظر
ارغنون یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:03 ق.ظ

سلم آقای زیر آسمان خدا!
طرز فکرتون و وبلاگتون همیشه کمکم کرده ... خیلی ممنون .ولی واقعا نمی دونم چه جوری میتونم یه مادر رو تنها تو این مملکت بگذارم و برم ... اونم در حالیکه پدرم فوت کرده و برادرم خارج از ایران هست و خواهرم هم ازدواج کرده . کاش می تونستم بدونم چی کار باید کرد.متد سوال و جواب هم دیگه جواب نمیده

سلام
خیلی متاثر شدم. ببینید هر کسی شرایط خودشو داره. من هر جوری حساب کردم دیدم با این شرایط اگر بخوام ایران بمونم وضع زندگیم بهتر از داداشم نیست. یعنی باید یه جا اجاره کنم 400-500 هزار تومن و دو سال هم برم سربازی با حقوق ماهی 50 هزار تومن. در واقع فشار اصلی زندگیم روی خانواده ام میفتاد. برای همین تصمیم گرفتم که برم. درسته که الان از نظر روحی به خانواده ام فشار میاد اما حداقل میدونم که دیگه نگران آینده من نیستن. در هر حال برای اکثریت جوان های جامعه ما مهاجرت گزینه مناسبی شده. حالا چه تحصیلی و چه غیر تحصیلی.
اینجا متد سئوال و جواب مناسب نیست. متد توکل و دعا خوبه.
موفق باشید.

ارغنون یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:19 ق.ظ

راستی استاد یه سوال هم از شما داشتم.به نظرتون با روزی 8 ساعت کار اونم از 9.5تا 1.5 و از 4.5 تا 8.5 می تونم از ایلتس نمره 7 بیارم. البته کلاس ایلتس رفتم و بیشتر مشکلم تو writing هست.

هشت ساعت کار بیرون یا هشت ساعت کار زبان خوندن؟
بعد توی چه مدتی؟ با چه سطح شروع زبانی.
پست منو در مورد نمره های زبان بخونید جواب سئوالتون هست که چقدر خوندن لازمه.

سبا ایرانی یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:01 ق.ظ

مرتضی یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:36 ب.ظ

این که الان گفتی یعنی چه؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد