زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

در آنکارا - سفر دوم

دیروز یک روز خیلی خیلی سخت بود. از صبح ساعت 6 رفتم سر کار تا شب ساعت 8. فراموش کرده بودم یه چیزی رو بردارم و تا رفتم بردارم ساعت شد 9 شب. دیگه ماشین گیرم نیامد و تا رسیدم خونه ساعت شد 10:30. خلاصه که خیلی خسته شدم. وقتی برگشتم تا وسایل سفرم رو جمع کردم و اصلاح کردم و آماده شدم ساعت شد یک و نیم نصف شب. دیگه نتونستم بخوابم و راه افتادم به سمت فرودگاه. مثل دفعه پیش رفتم نمازخونه و یه کم قرآن و نماز خوندم تا نوبت پرواز شد. پرواز با ماهان گرفتم رفت و برگشت 320 هزار تومن.

صبح ساعت 7 رسیدیم آنکارا. تا از هواپیما آمدیم و بارها رو گرفتیم ساعت شد 9. با اتوبوس آمدم همان هتل قبلی توی ulus. اینبار همون ایستگاه ulus پیاده شدم و خیلی راحت آمدم. هزینه هتل هم شد شبی حدود 20 دلار. 

ساعت 2 هم باید سفارت باشم. متاسفانه باز نرسیدم که برنامه ریزی کنم. گفتم حالا برم سفارت و برگردم و امروز یه کم استراحت کنم چون دیشب نخوابیدم بعدش یه فکری میکنم.

نظرات 4 + ارسال نظر
ناشناس پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:29 ب.ظ

سلام
میشه لطف کنین اسم هتل رو بگین و توضیح بدین که چه جوری از ایران تونستین رزرو کنین؟

سلام
قبلا گفته بودم که چطوری رزرو کردم و هتل هم همون هتل قبلی رفتم. موفق باشید.

نوید پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:30 ب.ظ

این لینک اطلاعات خوبی در مورد رشته ی بیزینس داره.
http://keyvanv.persianblog.ir/post/220/

معمولا فاند گرفتن در دکتری از ارشد راحت تره ولی پذیرش گرفتنش سخت تر میشه.

نوید پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:40 ب.ظ

فرید جان تغییر آزمون Gre مشکلی برات بوجود نیاورد؟
امتحان آزمایشی منظورت نرم افزار Gre powerprepهست؟ یا جایی امتحان آزمایشی کاغذی برگزار میکنن؟
شما که الآن در Gre تسلط پیدا کردین در امتحان Gmat هم نمره ی خوبی میتونین بگیرین؟
در مورد اینکه یکی از دوستان گفتن فردی با معدل پایین و Gre بالا فول فاند گرفته نظرتون چیه؟ به نظرم فرد باید روی موضوعی هم تحقیق کرده باشه تا چیزی برای ارائه داشته باشه.

امیدوارم بهترین پذیرش همراه با فاند بگیری.

پریا سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:45 ب.ظ

سلام وودی جان.
همون طور که برات نوشتم آیلتسم ترکیه شد و جی آر ای هم هنوز ثبت نام نکردم و نمیدونم هزینش چقدره(میشه لطفا برای ثبت نامش راهنماییم کنی؟) به نظرت یک هفته بسه برای موندن اونجا؟ برای اینکه هزینه هام حداقل بشه کجا و چطور برم بهتره؟ممنون

سلام
آهان الان یادم آمد. من چون خودم نرفتم نمیتونم راهنمایی کنم. میدونم دو روز هم کافیه. لازم نیست یک هفته اونجا باشید. برای ثبت نام هم فکر کنم آنلاین بتونید ثبت نام کنید اگر کارت اعتباری گیر بیارید.
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد