زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

در آنکارا - سفر دوم - مگه یه اتاق 3*4 چقدر ایراد داره

من از اینترنت ارزونترین هتل ممکن رو پیدا کردم و اونجا رو گرفتم. دفعه پیش هم همین هتل بودم و دو شب اینجا خوابیدم ولی هیچ کدوم از این چیزایی که خواهرم در عرض پنج دقیقه پیدا کرد رو ندیدم.

اتاقش کوچیکه
کولر نداره
شوفاژش کار نمیکنه
دستشوییش خیلی کوچیکه
کمدش جا نداره
تختش کوچیکه
کف اش موکت نیست
دستشوییش درست کار نمیکنه
...

به نظر من هتل فقط باید تمیز باشه, اینترنت داشته باشه و قابلیت دوش گرفتن با آب گرم رو هم داشته باشه. دیگه بقیه این چیزایی که خواهرم دید رو من اگر 20 روز هم اینجا میبودم نمیفهمیدم!
اما کلا پشیمون شدم که اینجا رو گرفتم و ترجیح میدادم اون هتلی که با تور میگرفتیم و 90 هزار تومن گرونتر بود رو میگرفتم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد