زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

ویزاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

امروز صبح (شنبه) اینقدر توی هتل منتظر شدم تا بالاخره پست پاسپورتم رو آورد و یه ویزای امریکا توی پاسپورتم خورده بود. از پایین زنگ زدن که پست آمده و رفتم پایین و بسته امو ازشون گرفتم.



حیف که ویزام سینگل هست و حیف که برگشتم دوشنبه نیست و باید تا پنجشنبه اینجا باشم. بالاخره داستان ویزا هم به اتمام رسید. فصل دوم داستان شروع زندگی در امریکاست که از 20 آگوست (30 مرداد) شروع میشه. به زودی میگم که قراره کدوم ایالت برم و یه اسم هم برای خودم میذارم. فعلا بریم آنکارا گردی.

نظرات 10 + ارسال نظر
علی اصغر شنبه 17 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:14 ب.ظ

تبریکات صمیمانه؛ و آرزوی سال‌های رشد و بهروزی، پیش رو...

ممنونم.

ازغنون شنبه 17 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:03 ب.ظ

مبارکه

ممنون

علی شنبه 17 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:36 ب.ظ

سلام تبریک میگم

از کی دانشگاه فاند رو بهتون میده، با این حساب تا آدم بخواد اونجا ساکن بشه یه چندین میلیونی دوباره پیاده میشه که

فکر کنم کل خرجتون از اپلای و زبانو ... تا رسیدن به اینجا یه ده بیست میلیونی شده نه؟ حالا اونجا هم برین که تا فاند رو بدن بازم باید از جیب خرج کنید

سلام

ممنون. معمولا یکی دو ماه طول میکشه که دانشگاه فاند بده. دقیقا حرفتون درسته اما پولی هست که برمیگرده و نه چیزی که از جیب میره. یعنی دانشگاه بعد از یک ماه یا دو ماه خرج رو میده.

ده بیست میلیون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چه خبره؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نه بابا.

رضا شنبه 17 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 05:44 ب.ظ

سلام
دوست عزیز هزینه ی یک ترم تحصیل تو یه دانشگاه خوب یا متوسط آمریکا چقدر هست؟(بدون فاند)
اگر تو ایمیلی که به استاد میزنیم بگیم که فاند نمیخوایم ممکنه که تاثیر مثبت داشته باشه؟یعنی کسی که نمره و رزومه خوبی داره و فاند میخواد با من که فاند نمیخوام و رزومه پایین تری از اون یکی دارم کدوممون و انتخاب میکنه؟

سلام
براتون یه پست میذارم.

ببینید وقتی میرسید به استاد موضوع سلیقه ای میشه. یه استادی ممکنه خوشش بیاد, یه استادی ممکنه با خودش بگه چرا. تا جایی که میدونم استادی که فاند داره دیگه براش مهم نیست که دانشجویی که میگیره بهش فاند بده یا نه و ترجیح میده که فاند بده تا دیگه دانشجو حواسش به طور کامل به کارش باشه.

شما اگر بدون فاند میخواهید باشید, دانشگاه های تاپ تر رو مخصوصا اگر بخواهید فوق لیسانس اقدام کنید میتونید قبول بشید. بذارید مثال بزنم USC یه دانشگاه تاپ لس آنجلسه. شما میتونید با یه رزومه متوسط برای فوق لیسانس اینجا پذیرش بدون فاند بگیرید و ممکنه 2 سال تحصیل رو هم بهتون فاند نده. اما برای دکترای این دانشگاه چون تقریبا همه با فاند قبول میشن خیلی بعیده که بدون استادی که واقعا شما رو بخواد بتونید ادمیشن هم بگیرید و بدون فاند هم ترجیح میدن فوق لیسانس بگیرن تا دکترا. چون دکترا اگر یه مدت موند و فاند نگرفت سریع ترنسفر میکنه یه دانشگاه دیگه. برای همین بعضی دانشگاه ها حتی policy دارن که بدون فاند به دکترا ادمیشن ندن مثل UCSD , UNCC

ریحانه شنبه 17 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 06:04 ب.ظ

بتون تبریک میگم...واستون آرزوی موفقیت بیشتر و بیشتر میکنم...امیدوارم این وبلاگ نویسیتون تو امریکا هم ادامه داشته باشه ....من که خیلی کنکاوم ببینم اونجا چه اتفاقاتی واستون میفته

ممنونم. ایشالله که اتفاقات خوب بیفته

یگانه شنبه 17 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:36 ب.ظ

مبارکه
ایشالا به سلامتی و با موفقیت اونجا زندگی کنی و درس بخونی .

ممنونم.

مسعود یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:48 ب.ظ

صمیمانه ترین تبریکات بنده رو پذیرا باشید مهندس عزیز

مرتضی دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:57 ب.ظ

حسودیم شد
هی روزگار!

ایشالله قسمت شما. حسودی نداره که. هر کسی یه سرنوشتی داره.

[ بدون نام ] شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:07 ب.ظ

حالا چرا اسمتو پنهان میکنی؟ رو بازی کن پسر
قلم خوبی داری قشنگ مینویسی تقریبا همه وبلاگتو خوندم

میخوام هر چی دوست دارم بنویسم.

مریم سه‌شنبه 31 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 05:22 ب.ظ

الان که این پست رو میخونم یه شوق تو دلمه که قابل بیان نیست! من از دبی کلیر شدم 12 روزه! که بی سابقه بود و 18 اگوست هم باید زندگی جدیدم در امریکا رو تجربه کنم! کاش بازم می نوشتی تا تجربه هاتو به کار ببرم.

به سلامتی. خدا رو شکر. اگر دوست داشتید برای من یه پیام خصوصی بذارید و بنویسید که کدوم دانشگاه و کجا قرار شده برید, من شاید بتونم یه سری اطلاعات راجع به اینجا براتون بفرستم.
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد