زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

Invisible - نامرئی

She can't see the way your eyes

اون نمیتونه ببینه شیوه ای که چشمات

Light up when you smile

برق میزنه وقتی لبخند میزنی


She'll never notice how you stop and stare

اون هیچ وقت نمیفهمه چطور میایستی و خیره میشی

Whenever she walks by

هر وقت اون راه میره

And you can't see me wantin' you the way you want her

و تو نمیتونی ببینی که من میخوامت اونطوری که تو اونو میخوای

But you are everything to me

ولی تو همه چیز منی


[Chorus]
And I just wanna show you

و من فقط میخوام نشونت بدم که

She don't even know you

اون حتی تو رو نمیشناسه


She's never gonna love you like I want to

اون هیچ وقت نمیخواد عاشقت باشه اونطوری که من میخوام

And you just see right through me but if you only knew me

و تو فقط حقیقت رو از طریق من میبینی ولی فقط اگر بخوای منو بشناسی

We could be a beautiful, miracle, unbelievable

ما میتونیم یه معجزه زیبا, باورنکردنی باشیم

Instead of just invisible

به جای اینکه من فقط نامرئی باشم


There's a fire inside of you

یه آتشی کنار تو هست

That can't help but shine through

که کمکی نمی کنه اما میدرخشه


She's never gonna see the light

اون هیچ وقت نمیخواد که نورش رو ببینه

No matter what you do

فرقی هم نمیکنه که هر کاری کنی


And all I think about is how to make you think of me

و همه چیزی که من بهش فکر میکنم اینه که چکار کنم به من فکر کنی

And everything that we could be

و هر چیزی که ما میتونیم باشیم


[Chorus]

Like shadows in a faded light

مثل سایه هایی در یک نور محو شده

Oh we're invisible

آه, ما نامرئی هستیم


I just wanna open your eyes

من فقط میخوام که چشماتو باز کنی

And make you realize

و متوجه ات کنم


[Chorus]
I just want to show you, she don't even know you, 

من فقط میخوام نشونت بدم که اون حتی تو رو نمیشناسه

Baby let me love you, let me want you".

عزیزم بذار عاشقت باشم, بذار بخوامت


She can't see the way your eyes

اون نمیتونه ببینه شیوه ای که چشمات

Light up when you smile

برق میزنه وقتی لبخند میزنی


Taylor

نظرات 4 + ارسال نظر
؟ شنبه 24 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:48 ب.ظ

و تو نمیتونی ببینی که من میخوامت اونطوری که تو اونو میخوای

خیلی غم انگیزه داغ دلم تازه میشه ولی چه میشه کرد

تینا چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 06:13 ب.ظ http://www.rozbarg.blogfa.com

سلام این یه راه خوب واسه آموزش زبان هستش .خوب همین کارا رو میکنی که نمیذارن برگردی دیگه!

سلام
نمیدونم. خدا کنه بذارن برگردم.

محبوب جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:59 ق.ظ

رفتم دانلودش کردم اومدم تو وبلاگ دیدم اشتباهی دانلودکردم

محبوب جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:42 ب.ظ

این دفعه درست دانلودش کردم
خیلی خوشکل خونده

به سلامتی. مبارک باشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد