زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

چرا ویزای سینگل آخه؟

با وجود اینکه از اولش میدونستم که احتمال اینکه ویزای سینگل بگیرم بالای 90% هست اما همیشه یه امیدی داشتم که ویزای مالتی بگیرم. این روزا همش فکر میکنم آخه من چطوری برگردم؟

آقای سفارت امریکا چرا ویزای سینگل میدی؟ نکنه منظورت اینه که من بیام اونجا و دیگه برنگردم؟ مثل اینکه یه نفر مهمون دعوت کنه و بگه دیگه نمیذارم بری بیرون! خب اگر دوست داری بری برو اما خواستی برگردی شاید دیگه نذاشتم بیایی. اینطوری یعنی مهمون باید با صاحب خونه زندگی کنه؟ خب این مهمون میشه صاحبخونه که! آخه من که به جز تیلور خانم کسی رو توی امریکا نمیشناسم. چطوری میتونم چندین سال دور از خانواده زندگی کنم؟ هر چی به رفتنم نزدیکتر میشه تازه میفهمم ویزا single entry یعنی چی.

نظرات 7 + ارسال نظر
ابراهیم شنبه 24 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:33 ب.ظ

آخی

Helen شنبه 24 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:47 ب.ظ

درست میشه. غصه نخور.

ایشالله.

ریحانه یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:21 ق.ظ

پات برسه اونجا دیگه دلت نمیخواد برگردیمطمئن باش

شاید
خدا نکنه.

نوید یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:24 ق.ظ

اونجا که جا افتادین برادرتون که ایتالیاست میتونه ویزای توریستی بگیره یه مدت کوتاه بیاد پیش شما.
خانوادتون هم به سختی میتونن ویزا بگیرن ولی هزینه ها خیلی بالا هست.

شاید اونا بتونن بیان اما همین که نمیتونم برگردم... باید یه نفر توی این شرایط باشه که درک کنه. من خودمم تازه کم کم دارم میفهمم...

کامیار علی پور دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:31 ق.ظ http://www.shabavizk.blogsky.com

انشالله که همه چیز درست می شه، این قصه ویزای مالتی پل هم برای خودش داستانیه
یاد سینا مسیح آبادی افتادم، خدا بیامرزتش، دلم گرفت

کی بود؟

ن س دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:14 ب.ظ

خدا کمکتون میکنه. مطمینم
دوست من هم پارسال رفت تگزاس. حالا شما فعلا نمیگین کدوم شهر منم نمیگم. ولی خیلی راضیه
ایشالا من هم دارم برای اسپرینگ میرم پیش دوستم


براتون آرزوی موفقیت دارم

ممنونم.
به سلامتی برید و برگردید.
موفق باشید

کامیار علی پور دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:31 ب.ظ http://www.shabavizk.blogsky.com

دور از جون شما دانشجوی دکترا تو ایالت تگزاز ، مادرشون بعد از 2 بار ریجکت شدن می تونن ویزا بگیرن برای روز تولدش برن آمریکا تو راه فرودگاه داشته با ماشینش می رفته دنبال مادرش تصادف می کنه و فوت می کنن

اگر در خانه‌های خود هم بودید باز کسانی که سرنوشت آنان (در قضای الهی) کشته شدن است (از خانه‌ها) به پای خود به قتلگاه بیرون می‌آمدند، تا خدا آنچه در سینه دارید بیازماید و آنچه در دل دارید پاک و خالص گرداند، و خدا از راز درون سینه‌ها آگاه است.

ان شا الله خدا بیامرزه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد