زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

بازم کلی درد توی دندونپزشکی

این هفته 3 بار صبح ساعت 5 بیدار شدم که اول وقت بتونم برم درمانگاه نوبت بگیرم. دیروز آخرین روزی بود که میشد کارهای مجانی دندونپزشکی مو توی اون درمانگاه 13 آبان انجام بدم. این روز باید جرمگیری میکردم. توی این درمانگاه یه دکتر هست به اسم دکتر امیرانی که کارش خوبه. اما برای جرمگیری به اون یکی دکتره افتادم. خلاصه همه خون از لثه هام جاری شد و منم حساس, وقتی دهنمو شستم حالم بد شد! البته چند سال پیش هم اینطوری شده بودم اون روز هم یکی از بدترین روزهای عمرم بود. یه یک ربعی توی سالن روی نیمکت های خالی دراز کشیدن تا حالم بهتر بشه. خلاصه تا دو سه ساعت بعدش هم لثه هام درد میکردن. این کسی که این دستگاه جرمگیری مسخره رو اختراع کرده باید بذارن روزی 3 بار دندوناشو با همین دستگاه جرمگیری کنن تا حالیش بشه چه اختراعی کرده. خیلی نامردیه که من که این همه مراقب دندونام بودم با

دو تا دندون دیگه ام هم متاسفانه عصب کشی (آخرش نفهمیدم این کِشی هست یا کُشی!) و آدرس یه دکتر دیگه به اسم ضرابیان رو گرفتم که میگن خیلی کارش خوبه. اینطوری که دوستم میگفت ممکنه حتی بیشتر از یک میلیون خرج این دو دندون بشه. خدا رحم کرد که فاند گرفتم وگرنه با کدوم پول میخواستم دندونامو درست کنم؟


اینم نمودار معادله خرج دندون و زمان که کشف کردم (نمودار تقریبی است!):




یعنی هر چی زمان میگذره خرج دندونها به طور نمایی میره بالا. یعنی باید سریع دندونی رو که میشه پر کرد رو پر کرد وگرنه ممکنه چند میلیون خرج اون دندون بشه و دیگه درست هم نشه. بنابراین همین امروز برید دندوناتونو نشون بدید و در صورت مشکل داشتن درست کنید.


نظرات 1 + ارسال نظر
jj دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:32 ب.ظ

مهندس بعد جرمگیری چقد خونریزی داشتی ؟!

من یک روز گذشته ولی هنوز از گوشه لثه م خونریزی دارم...

وایی نه
من همون اولش خونریزی داشتم تا شب فقط دورش قرمز بود
حتما سریع برید دکتر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد