زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

سایت گنجور ganjoor.net

دیشب همینطوری که داشتم میگشتم که یه کتاب مثنوی پیدا کنم که رفتم امریکا برسم بخونم, به سایت http://ganjoor.net رسیدم. توی این سایت شعرهای کلاسیک ادبیات ایران رو میشه آنلاین خوند. نرم افزار هم برای دانلود کردن داره که بشه همه اشعار رو روی کامپیوتر شخصی هم خوند. دستشون درد نکنه.

نظرات 4 + ارسال نظر
محمد علی جمعه 30 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:22 ب.ظ

اگه دنبال قرآن هم هستی با امکانات کامل و انواع ترجمه و قابلیت جستجو در معنی و خود آیه و تلاوت و...نرم افزار ذکر رو حتما دانلود که که یک نرم افزار آزاد محسوب میشه و واقعا کامل و بی نقص هست.

http://zekr.org

هستی شنبه 31 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:43 ب.ظ

نمیدونم چرا همیشه فکر میکنم این محمدعلی خودتون هستید که برای خودتون پیغام میذارید .
----------
نرم افزار ذکر هم نرم افزار خوبیه .... خودم تو کامپیوترم نصب کردم ...

عجب!

محمد علی دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:52 ق.ظ

عجب !!

Helen دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:38 ب.ظ

تبریک خانومتونم که 5 تا جایزه رو یه جا بردن توTeen Choice Awards . خدا بهت ببخشدش. اینم از اسنادش که موجوده
5 Teen Choice Awards?! I'm so happy I'm so happy I'm so happy I'm so happy I'm so happy-- thank you so much for voting!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد