زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

دندون بستنی

بعد از آزمایشگاه سریع خودمو رسوندم دندونپزشکی. دکتر رضایی گفت این یکی رو که برات پر کردم چطوری بود؟

گفتم: مثل بستنی بود!!!
گفت: یعنی چی؟ (با تردید) نرم بود؟؟؟ صاف بود؟؟؟
گفتم: خب بستنی مگه چطوریه؟ آره دیگه خیلی صاف بود.
گفت: آره بیمارا هم میان همینو میگن میگن خیلی صافه حتی از دندونای اصلی خودمونم صاف تره!!! ما کلی زحمت میکشیم که اینطوری صاف در بیاد. بعد زد زیر خنده و گفت اما تا حالا هیچ کسی نگفته بود که مثل بستنیه!!! جالب بود! این اولین بار بود که توی این چندین سال کسی همچین حرفی رو زده!

و اون یکی دندونمو هم پر کرد ولی گفت اون یکی دیگه نیاز به روکش کردن داره که من نمیکنم. یه دندون دیگه رو هم گفت که باید پر کنم.

تا حالا یک میلیون و سیصد هزار تومن بابت این سه تا دندون خرج کردم. سه تا عصب کشی شده 900 هزار تومن و دو تا پر کردن 400 هزار تومن. هنوزم یکیشون روکش میخواد که خدا میدونه اون چقدر بشه.

نظرات 3 + ارسال نظر
Helen چهارشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:04 ق.ظ

واقعا جا داره برا دندون پزشکی به ادم وام بدن. نمدونم چرا تا الان هیچ بانکی وام برا دندون نذاشته با اینهمه گرونی دندون پزشکی.

درامدها به هزینه هاش نمی خوره
توی امریکا با اون همه گرونی باز درآمد یه مهندس متخصص به هزینه های دندانپزشکی میخوره

jj چهارشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:35 ق.ظ



300 هزززاااار تومن عصب کشی؟!!200 هزار تومن پرکردن!!!

یا امام هشتم!!!

فکر کنم شما هم کم کم داری با اصحاب کهف نسبت پیدا میکنی
ارزونتر هم بود منتهی م که میخوام برم نمیتونستم ریسک کنم که یه جای ارزونتر درست کنم و شش ماه یا یکسال بعد خراب شه

پاشا پنج‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:09 ب.ظ

باید از نخ دندون استفاده کنی.

باشه همش که درست شد درد لثه هام که خوب شدن حتما
ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد