زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

وسایل لازم برای بردن (شروع یک زندگی دانشجویی)

توی این دو هفته مامان زحمت کشید و یه سری وسایلی که برای زندگی اونجا لازمم میشد رو برام تهیه کرد. البته من خودم بهش یه لیست دادم و داداشم هم که آمده بود خیلی خیلی کمک کرد. چیزایی که اونجا لازمش شده بود رو گفت تا اینجا خریدیم.

این دو تا فایل PDF بهترین چیزایی که بود که توی اپلای ابراد پیدا کردم.


http://s3.picofile.com/file/7457986234/What_to_bring_sheet.pdf.html

http://s1.picofile.com/file/7457986983/What_to_Bring.pdf.html


البته همه اینا لازم نیستن و من خودم لیست خودمو ازشون انتخاب کردم. مثلا برای من که آیپد دارم بسیاری از لوازم الکترونیکی ای که نوشته بودن اصلا لازم نمیشن. در کل سعی میکنم که بارم رو سبک ببندم.


بعد از یکی دو ماه که اونجا بودم اگر یادم باشه این لیست رو کامل میکنم. هنوز نمیدونم که چه چیزی واقعا اونجا ممکنه که لازمم بشه و نخریده باشم.


نظرات 3 + ارسال نظر
لیلی شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:13 ب.ظ http://leiligermany.blogsky.com

من فکر می کنم که یک سری وسایل آشپزخونه رو میشه در آلمان تهیه کرد و لازم نیست از ایران آورده بشه

حتی امریکا هم همه وسایل گیر میاد منتهی اولش که آدم میاد نمیدونه از کجا خرید کنه و قیمت ها چقدره ممکنه سر یه قابلمه و ماهیتابه کلی هزینه اضافی بده.

امیرحسین جمعه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 05:23 ب.ظ

دمت گرم

موفق باشی

قربونت :)

شهربانو چهارشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1397 ساعت 11:58 ق.ظ

سلام ممنون از اطلاعاتی که جمع آوری کردید و در اختیار گذاشتید . اگر محل اقامت یک خانه دانشجویی باشد که دوستی دوسال هست در آنجا اقامت دارد احتیاج هست لوازم آشپزی با خودمان ببریم .

سلام
لوازم از امریکا بگیرین بهتره. یک هفته ای بدون وسیله سر کنین. از فروشگاه های Ross و DollarTree و ... میتونین لوازم آشپزی با قیمت مناسب تهیه کنین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد