زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

تا چند ساعت دیگه پرواز

بالاخره روزهای خداحافظی گذشت. بسیاری از دوستان گذشته رو دیدم و به بعضی ها هم زنگ زدم. بعضی ها هم نتونستم باهاشون تماس بگیرن. این دو روز همش به خداحافظی گذشت. بعدا شاید تونستم یه مقداری در مورد چیزایی که بهم گفتن و شنیدم هم بنویسم.

باورم نمیشه که باید تا چند ساعت دیگه توی هواپیما باشم و یه سفر طولانی رو شروع کنم. خدا بخیر کنه. صبح خیلی خوشحال بودما الان یه مقداری نگرانی دارم. نمیدونم چه آینده ای در انتظارم باشه. از صبح تا حالا داریم وسایل جمع میکنیم و تازه ساک هام بسته شدن. بعضی چیزا رو نشد ببرم و خدا کنه وزن چیزایی که میبرم بیشتر از چیزی که میخوام بیش از حد نشه.

توی هواپیما نمیدونم چکار کنم که حوصله ام سر نره. امروز آمدم برای آیپدم برنامه بریزم دیدم itunes هم ف..یل..تر شده. یکی نمیگه آخه دیگه چکار آیتونز دارید. از اونجایی که لپ تاپم رو نمیتونم با خودم ببرم شاید نتونم عکس آپلود کنم. ولی اگر وای فای پیدا کنم میتونم با آیپدم یه چیزایی بنویسم.

نظرات 11 + ارسال نظر
یکی یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:35 ب.ظ

حالا که رفتید هم نمیخواید خودتون رو معرفی کنید؟
خیر پیش

خیر
موفق باشید

محمد حسین یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:57 ب.ظ http://www.397.blogsky.com

سلام وبلاگتونو اتفاقی پیدا کردم
خیلی خوشحالم که تجربیاتتونو در اختیار دیگران می زارید
راستش من مقالات خوبی دارم و 3 تا همایش آمریکا و یک جورنال خوب امریکا مقاله دارم
مدیر گروه یکی از دانشگاهها ی امریکا (دانشگاه مینه سوتا) کلی ازم خواسته برا ادامه تحصیل بروم امریکا (این مدیر گروه در ضمن استاد مشاور پایان نامه من هم بوده)
اما خیلی می ترسم
2 سال ازش وقت گرفتم و دوسال تمام شد هفته پیش بهم زنگ زد و گفت چرا نمایی بهانه اوردم و 2 سال دیگه بهم فرصت داد
ممنون می شوم راهنماییم کنی
هم از هزینه می ترسم و هم خیلی چیزای دیگه

در ضمن وبلاگت رو هم لینک کردم
با ارزوی موفقیت شما

سلام
خوش آمدید
ببخشید متوجه نشدم که اون شخص ازتون درخواست کرده ولی فاندی هم در کار نیست؟
بعد برای دکترایی یا فوق لیسانس و سطح زبانتون چقدره

jj یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:58 ب.ظ

اقا ما منتظر پوشش خبری لحظه به لحظه ایمااااااااا

چشم ولی باور کنید با آیپد سخته

Helen دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:34 ق.ظ

برو خدا به همرات. وای یه حسی دارم خیلی یه جوریه انگاری خودم دارم میرم. خدارو هزار بار شکر بالاخره این روز رسید . تونستی به ارزوت برسی. توکل به خدا ان شاالله که خدا سفر و مستقرشدن تو محیط و خونه جدیدو برات اسون کنه. البته الان حتمن رسیدی. خیلی برات خوشحالم. هورااااااااااااااااااااااااا

ممنونم
موفق باشید

فاطمه دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:02 ق.ظ http://www.withstars.com

سفر خوش، منتظر نوشته هاتون از سرزمین فرصت ها هستیم

مهدی دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:20 ب.ظ

سلام
امیدوارم که موفق باشی. یک ساله که حدودا وبلاگتون رو میخونم و واقعا جالب بود برام. کاشکی خارج هم رفتین همین طور باحال بمونین:)
یه مطلبی رو یکی از دوستانتون "نوید" نوشته بود که خواستم یه توضیحی راجع بهش بدم. فعل ضرب در 1400 سال پیش به معنی ترک کردن بوده نه زدن! این لینک رو ببینید اول تا منظورم رو متوجه بشید. این وبلاگی که معرفی کردم خیلی از این مسائل رو توضیح داده. امیدوارم بدردتون بخوره
http://quranicwisdom.wordpress.com/2011/10/26/abstract-quran-battering-women/

هادی دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:42 ب.ظ

بسلامت غریبه آشنا ، موفق باشی در ینگه دنیا

just دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:15 ب.ظ

,vayyyyy safaret bekheyr bashe yade dadashe khodam oftdam ruzi ke sakasho mibasto raft cheghdr gerye kardm un roz .....rasti chera laptabeto nemitoni bbri?

سلام
وزنش زیاده و قدیمی شده باید عوضش کنم

فاطمه سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:32 ق.ظ

منم باورم نمیشه دیگه داری میری

شدیدا آرزوی موفقیت و نهایت کامیابی رو برات دارم

ممنونم

jj سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:31 ق.ظ

کجایی خب...

محمد حسین سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:51 ب.ظ http://www.397.blogsky.com

سلام
اره فاندی در کار نیس

بهم گفت باید برای من مقاله بنویسی تا خرج دانشگاه تو بدم
برای دکتری می خوام برم
این یکی از مقالاتمه
Journal of Systemic Therapies Index Volume 30, 2011
factors of successful marriage from the viewpoint of happy couples in Iran

2 مقاله همایشی امریکا سخنرانی داشتم
4 مقاله همایشی ترکیه داشتم
1 مقاله بارسلونا اسپانیا داشتم

3 مقاله چاپی در در پروسیدایا داشتم که در مجله ساینس دیرکت نمایه شده
و 9 مقاله همایشی داخلی دارم
در کل رزومه قوی دارم
زبانم دارم کلاس ای التس می رم شاید تا سال دیگه مدرک زبانمو بگیرم

با رزومه قوی و یه نمره خوب از جی آر ای میتونی حتما فاند بگیری ان شا الله
میخوای اپلای کنی
فقط یادت نره که برای چند جا اپلای کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد