زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

جت لگ شدم

یه مشکلی هست برای اونایی که خیلی سفرشون طول میکشه به اسم jetlag که این روزا من گرفتم. با وجود اینکه قبل از سفرم نخوابیدم و توی سفر به جز پرواز تا لندنم نخوابیدم بازم اینجا که رسیدم جت لگ شدم. یعنی شب ها خوابم نمیبره و روزها گیج و منگ خواب هستم. امیدوارم که زودتر خوب بشم که بتونم بهتر اینجا عمل کنم. 

این دو شب خونه یکی از بچه های ایرانی بودیم و به همین دلیل هنوز وسایلم رو باز نکردم. این روزا توی اینترنت یه لب تاب اچ پی پیدا کردم که بخرم و دیشب هم تا صبح داشتم دنبال پلن های موبایل میگشتم. همچنین مغازه های حلال و والمارت رو هم توی اینترنت پیدا کردم. این هفته میخوام یه دوچرخه هم بخرم. 

نظرات 13 + ارسال نظر
sahar پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:54 ق.ظ

slm.mo@refe chetor bood? chera az uni neminevisin?plz

چی هست؟
حتما مینویسم

Helen پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:10 ق.ظ

وای چقدر اون اولاش تا ادم مستقر بشه کار زیاد هست که باید کرد. کلا انگار ادم دنیاش عوض شده باشه. موفق باشی.

آره خیلی

س پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:17 ب.ظ

خوش به حالت
آرزوم بود که الان دالاس باشم

دوستان به جای ما

محمد علی جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:30 ق.ظ

این همه زحمت و درد سر و بیا و بگیر (از بانک گرفته تا دانشگاه و دارالترجمه و نظام وظیفه و سفارت و...) تازه در مقابل آینده هیچ نیست..

حسابی خودت رو آماده کن داداشم ، ضمنا تو این مدت که لپ تاپ نداری ، عکس فراموش نشه تا بعدا آپلود کنی برامون..
حسابی منتظرم با دانشگاه و شهری که توش زندگی می کنی آشنا بشم(همچنین آدماهاشون!)

حتما
ممونم

Wall-E جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:43 ب.ظ

به نظر من الان بدتری زمان برای خرید یه لپ تاپه
چون میخاد ویندوز 8 بیاد ، به نظرم 2 ماه دیگه هم با همین ایپدت سر کن
(البته مایکروسافت اعلام کرده هر کی از خرداد تا اسفند همین 91 لپ تاپ با ویندوز 7 بخره در ازای پرداخت فقط 15 دلار میتونه به ویندوز 8 اپگرید کنه )

به الترابوک ها هم فکر کن
پیشنهاده من ASUS ZENBOOK UX31E

http://www.asus.com/Notebooks/Superior_Mobility/ASUS_ZENBOOK_UX31E/

میخوام اچ پی یا دل بگیرم چون یه ایکس باکس ٢٠٠ دلاری هم به دانشجوها میدن

jj جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:01 ب.ظ

دیگه یه دفه ماشین میخریدی دیگه!ماشین که ارزونه...

راستی تگزاس گواهینامه بین المللی ما رو قبول میکنه؟

گواهینامه بین المللی شده رو تا چند وقت قبول میکنه اما باید در اولین فرصت گواهینامه همونجا رو گرفت
من احتمالا برای ترم بعد میگیرم

azam جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:09 ب.ظ

سلام.خسته نباشین. من مدتیه وبتون رو مرتب دنبال مبکنم.مطالب وبلاگتون خیلی به من کمک کرد.واقعا ممنون که این مطالبو نوشتین. خیلی خوشحالم که بلاخره به هدفتون رسیدین.امیدوارم بازم واسمون بنویسین از تجربه هایی که کسب میکنین.
منتطر نوشته های خوبتون هستیم.
موفق باشین دوست من

ممنون
موفق باشید

نوید یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:24 ق.ظ

سلام
به سلامتی رسیدین. امیدوارم همش خبرهای خوب ازتون بشنویم یا بخونیم.

فعلا میتونین یه کی برد ارزون قیمت بخرین و به آی پد وصلش کنین تا سر فرصت لپ تاپ بگیرین.

بعد ها در مورد جلسه orientation کار TA بنویسین عالیه که اول مثلا اون 20 ساعت کار همش کلاس دارین واسه یه درس یا توی اتاقتون میشینین و شما اول تدریس میکنین یا استاد اون درس و....

موفق باشین.

سلام
توی این یکی دو هفته آینده قراره که بگن

نوید یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:51 ق.ظ

فکر میکنم حدود یک ماه دیگه لاس وگاس تیلور کنسرت داشته باشه. آماده باش که اونجا خرج محضر هم ارزون تره.

یکی یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:12 ب.ظ

سلام خوبید؟
چه خبر از دانشگاه جدید؟پس کی آپ می کنید؟

سلام
راستش لب تاب ندارم
با آیپدم کیبوردش سخته که آپ کنم
از اون بدتر که روزا دانشگاه کار دارم و شب خونه اینترنت ندارم

س یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:38 ب.ظ

سلام
خسته نباشین
من دارم برای یک دانشگاهی اپلای میکنم برای بهار 2013 که 1 سپتامبر ددلاینش هست. من برای فال اپلای کرده بودم و ریجکت شدم. الان به مشکل خوردم
1- برای اپلای دوباره باید چیکار کنم. تو پروفایلم قسمتی رو نمیبینم برای اپلای دوباره!!!!!!
2- باید دوباره ریزنمرات و مدارکم رو بفرستم یا نه؟
ممنون میشم زودتر پاسخ بدین
موفق باشین

سلام
1- اکثر دانشگاه ها باید فرم مجدد پر بشه
٢- معمولا تا یکسال ریزنمره ها رو نگه میدارن بایى بپرسید
این سوالاتو بایى از خود دانشگاه بپرسید

نوید دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:12 ق.ظ

فعلا ار اینترنت دوستان به صورت وایرلس مینتونین استفاده کنین.
یه راه دیگه هم اینه که سیم کارت بخرین و اینترنت 3g فعال کنین ولی ممکنه گران در بیاد.

مشکل لب تابه
دانشگاه اینترنت داره

نوید سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:02 ق.ظ

در مورد گواهینامه خیلی ها میگن آمریکا گواهینامه ایران قبول نداره و باالعکس

ایالت به ایلت فرق داره
تگزاس قبول داره ولی کالیفرنیا نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد