زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

سایت دانشگاه رو کشف کردم - اولین روز کلاس ها

الان بالاخره سایت کامپیوتر دانشگاه رو کشف کردم. بدین ترتیب یه کیبورد گیرم میاد که بتونم تایپ کنم. فقط خیلی صدا میده و این سیاهپوستی که روبروم نشسته حس میکنم که داره اذیت میشه. در هر صورت کلی حرف هست که بخوام بنویسم. 

این مدت هر روز توی دانشگاه جلسات معارفه بود. یکی دو روز تعطیل هم به خرید برای خونه گذشت. خیلی حیف شد که این مدت نتونستم بنویسم. اما از هر روزش عکس گرفتم که یادم نره چه اتفاقاتی افتاده بود. 

تنها چیز ناراحت کننده این بود که آخر سر این همه ما زحمت کشیدیم تیلور خانم کار دست خودش داد و رفت برای خودش یکی پیدا کرد. کلی این دو سه روز اعصابم به هم ریخته بود. در هر صورت اینجا کلی تجربه جدید کسب کردم که سعی میکنم در اولین فرصت اینجا بنویسم. 

امروز سیم کارت خریدم. اولین روز کلاس ها هم بود و بعد از مدت ها رفتم سر کلاس. همچنین برای خونه اینترنت سفارش دادم و برای برق خونه هم ثبت نام کردم. تقریبا یک ساعت داشتم با تلفن حرف میزدم که سفارش اینترنت و برق رو بدم چونکه اینترنتی هویتمو تایید نمیکردن. برای موبایل هم آخر سر رفتم از مغازه خریدم چون باز اینترنتی نشد که بگیرم. میخوام فردا هم یه لب تاب سفارش بدم که تا هفته دیگه برسه دستم.  

اگر بشه فردا صبح زودتر میام دانشگاه که یه کم گزارشات این چند روز رو بنویسم. البته نمیتونم دوربینمو وصل کنم و عکس ها رو آپلود کنم اما نوشتنشم بهتر از هیچی هست.

نظرات 6 + ارسال نظر
Helen سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:42 ب.ظ

سلام . خسته نباشی. بالاخره یواش یواش داره خونت مرتب میشه. خیلی خوشحالم برات. خدا قوتت بده. قول بده بعدن که تونستی همه عکسارو به متنت اضافه کنیا. همه کیفش به مصور بودنشه. ما کلی ارزو داریم کلی انتظار کشیدیم حالا نمیشه که متن خشک و خالی بخونیم که.هههههههههه راستی از کلاسهای اونجا بگو ، درس دادن استادا ......... همه چی رو دقیق دقیق واسمون بگو.

سلام
بله سعی میکنم.

محمد علی سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:09 ب.ظ

ای بابا.. این همه زحمت برای رسیدن به تیلور آخرشم وقتی که فقط یک قدم (شایدم کمتر) بهش فاصله داشت جا زد؟؟
وودی جان غصه نخور ، ایشالا یه بهترش قسمتت میشه !
میگم حالا که تیلور خانوم دیگه نیستش داری کارات رو میکنی برگردی؟؟

چکار میشه کرد دیگه. این دخترا اصلا قابل اعتماد نیستن.
فعلا که قصد ندارم برگردم. کی 2 سال میخواد بره سربازی؟

ابراهیم سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:37 ب.ظ

در مورد تبلت خودت بنویس که چه استفاده هایی ازش می کنی . یادم میاد توی یکی از پست ها نوشتی که ipad داری . من هم می خام بگیریم و کامپیوتر خوندم و توی جاده اپلای دکترا هستم

براتون پست گذاشتم. در کل خیلی به دردم نخورد. یه لب تاب کوچیک برام شاید بهتر بود.

jj سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:17 ب.ظ

به هر حال ما منتظریم...

azam سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:34 ب.ظ

pas montazere neveshtehatun hastim
movafagh bashin

sahar چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:56 ق.ظ

امیدوارم وقت کنین زود به زود اپ کنید...من ۳ سال دیگه میخوام اقدام کنم،البته کار من خیلی سخت تره،برای همین باید کاملا از همه چیز اطلاع داشته باشم...به هر حال تا الانم اطلاعات خوبی بهم دادین.ممنون

تقریبا هر چیزی رو که لازم دارید اینجا نوشتم. بقیه اطلاعات رو هم میتونید از ویکی اپلای ابراد و از فرومش پیدا کنید. از الان هم زبان زبان زبان.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد