زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

استفاده های آیپدم

۱- اینترنت دانشگاه برای اینترنت گردی 

۲- بیشتر جای موبایل استفاده میکنم با اسکایپ و اوووه
۳- کتاب میخونم. مثنوی رو شروع کردم.

۴- قرآن میخونم. این مدت خیلی نشده اما قبلا میشد.
۵- به جای قطب نما برای پیدا کردن قبله در مکان های جدید این مدت استفاده کردم.
۶- بعضی وقتا بازی میکنم. 

اما کارهایی که نشده باهاش کنی:

۱- وبلاگمو آپدیت کنم. نه میشه باهاش چیزی آپلود کرد و نه خوب تایپ کرد. 

2- باهاش پیانو یاد بگیرم. اولش خوب بود اما بعدش که به آکوردها رسید صفحه اش کوچکتر از اونیه که بشه باهاش تمرین کرد! 

 3- جای لب تاب رو بگیره. که نمیگیره چون نمیشه راحت فایل روش ریخت و نگاه کرد.

نظرات 6 + ارسال نظر
س چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:21 ق.ظ

به نظرت یک گوشی خیلی خوب در حد iphone یا galaxy sIII گرفتن بهتره در کل یا ipad?
لپ تاپم سبکه تقریبا 1.5 کیلو. از طرفی گوشیم سالمه و فوق العاده تمیزه حدود 6 سالی هست که دارم و بدیش اینه که به wi-fi نیست. الان فقط یکیش رو میتونم تهیه کنم یا گوشی یا ipad
با توجه به اینکه برای اسپرینگ دارم میام آمریکا و اونجا نمیدونم اوضاع قیمتها چطوره. ولی فعلا یکیش رو تو ایران میتونم بگیرم تا اومدم اونجا اونیکی رو تهیه کنم.

مرسی. موفق باشید

سلام

قابلیت ها و کاراییشون فرق میکنه. نظر من اینه که هیچ کدوم. من آیپد خریدم یه جاهایی خیلی به دردم خورد که گوشی خیلی به درد نیمخورد. اما در کل به نسبت قیمتش اصلا به نظرم به صرفه نبود.
برای گوشی هم یه اسمارت فون معمولی همه کارهای گلکسی 3 رو میکنه.
قیمت ها با ایران فرق خاصی نمیکنه. چون ایران هم در واقع دارید دلار میدید. من باشم میام از امریکا میگیرم. جالبه بدونید شارژر آیپدم به امریکا نخورد و 15 دلار ناقابل پول تبدیل دادم.

موفق باشید

نوید چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:03 ب.ظ

اینجا http://7laptop.com/?cid=CMSContent&content=174
یه کیبرد برای لپتاپ پیشنهاد داده.
اینجا http://www.zoomit.ir/articles/gadget/item/727-the-$250-case-that-turns-your-ipad-into-a-laptop
هم ادعایی دیگر وجود داره.
دنبال مدل های چینی اگه باشین فکر میکنم ارزون پیدا بشه.

مشکل اینه که آیپد اصلا کار لپ تاپو نمیکنه. نمیشه باهاش فایل آپلود کرد. مدیریت فایل داشت. راحت روش فایل ریخت و ...

نوید چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:09 ب.ظ

App هایی هستن که میشه باهاش زاحت تر آپلود کرد. با ترفندهایی میشه ویندوز یا لینوکس هم روی ipad نصب کنین ولی احتمالا راه بهترش همون خرید یه لپ تاپ باشه.

اگر اپی میدونی که میشه باهاش آپلود کرد بهم بگو. من که چیزی ندیدم. یکی دو تا بروزر هم بودن که میگفتن میشه تست کردم نشد.

ابراهیم چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:54 ب.ظ

ممنون که این پست رو گذاشتی

خواهش

نوید پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:37 ق.ظ

فکر کنم این راه ها به دلیل فیلترین در ایران جواب نده متاسفانه

you can e-mail a picture from photos to a google picasa account (use the settings page of the picasa account to set up an address for that) and then embed/upload the picture by using it's url

download the photobucket app, upload the photo there and put the link in the post.

With the app Photogene you can upload to Flickr from which you can embed/insert/ an image to most forums. I hadn't used Photogene for awhile and was surprised to open it and find the last upgrade to make it much better.

بعدش عکس رو نمیتونم اینجا بذارم.
در هر صورت امروز یه لب تاب سفارش دادم.

نوید پنج‌شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:53 ق.ظ

https://www.dropbox.com/mobile
Dropbox for iPad
هنوز فیلتر نشده. فکر کنم مشکلتونو حل کنه.

بعدش عکس رو نمیتونم اینجا بذارم.
در هر صورت امروز یه لب تاب سفارش دادم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد