زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

روز اول دانشگاه - در دانشگاه - مجموعه عکس

جلسه که تموم شد یه فرصتی بود تا یه چرخی توی دانشگاه بزنیم و محوطه رو یه نگاهی بندازیم. من خودم خیلی سورپرایز شدم چون اصلا فکر نمیکردم که دانشگاه ما اینطوری باشه و همش فکر میکردم که یه جای به آب و علفی باشه و... آخه از توی گوگل street view اینجاها رو نگاه کرده بودم و عکس های اونجا خیلی متفاوت بود. منصور هم با من هم عقیده بود که کمپس دانشگاه خیلی بهتر از عکس هاش هست. 

 

 

 

یه دختر خوشکل هم توی دانشگاه من دیدم که سریع عکسشو گرفتم اما دیگه از اینا این چند مدت ندیدم. ظاهرا خیلی بچه ها اینجا نمیان.

 

 

شب که خونه بچه ها بودیم و گفتم که دانشگاه خیلی قشنگ بود یکیشون که چهار سال پیش آمده بود میگفت از اون موقع تا حالا خیلی خیلی فرق کرده بود بهتر شده و چند تا طرح زیباسازی بزرگ توی دانشگاه اجرا شده. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

جاهای مختلف رفتیم و از دانشکده های مختلف هم عکس گرفتم اما دیگه خیلی زیادن نمیتونم همه رو اینجا بذارم. بهتریناشو گلچین کردم گذاشتم. حالا وقت زیاده در مورد دانشگاه صبحت کنم.

نظرات 1 + ارسال نظر
H شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:37 ق.ظ

به به
چرا همه جا سوت و کوره ولی

روزای اوله و هنوز کلاسا شروع نشدن. فقط بچه های اینترنشنال که جلسه داشتن آمدن. البته منم سعی کردم که توی عکس هام خیلی جاهایی که آدما نشستن رو نگیرم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد