زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

روز دوم - خونه نبود که فاجعه بود

در خونه رو که باز کردیم دیدم که روی موکت یه کم آشغال ریخته. روی موکت اتاق هم همینطوری بود. نیما میگفت به به چه خونه خوبی گرفتید. چقدر جای خونه اتون عالیه. کلا اینجا خیلی خیلی بهتر از خونه ای هست که من توی هوستون دارم. 

 

من گفتم بچه ها خونه تمیز نشده. نیما گفت نه بابا همینطوریه دیگه. خودش تمیزه. کم کم که رفتیم سمت آشپزخونه فهمیدیم که بله اصلا یادشون رفته اینجا رو تمیز کنن. منصور هم میگفت که ای بابا گفتم که اول بریم خونه رو ببینیم.  

 

   

 

  

چند تا سوسک کوچیک هم داشتن توی ماشین ظرف شویی راه میرفتن! بقیه خونه اما نسبتا تمیز بود.  

  

ببخشید دستشویی هم کثیف بود انتظار ندارید که عکسشو بذارم؟! 

از در که آمدیم بیرون همسایه امون یه پیرزنی بود که میگفت 79 سالشه (منصور میگفت من شنیدم 74) ولی از منم سالمتر و سر حالتر بود! بهش خونه رو نشون دادیم و گفتیم که باید اینطوری باشه؟ اولش میگفت بد هم نیست اما دیگه وقتی گاز رو دید گفت this is no no. نباید اینطوری باشه و باید بگید بیان و تمیز کنن. بعد رفتیم خونه خودشون رو نشون داد و گازش واقعا تمیز بود و اصلا با چیزی که ما داشتیم قابل مقایسه نبود.   

نظرات 3 + ارسال نظر
س یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:40 ب.ظ

سلام
خونتون مبلمان و تخت هم داره؟ مبله هست؟

هیچی نداره

بنده خدا یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:50 ب.ظ


وای چقدر کثیفُ.

H دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:14 ق.ظ

وای چه وحشتناک سوسک تو ماشین ظرف شویی. ایییش. عجب بی ملاحظه بودن نظافت نکردن شاید دیدن شما از اینجا میرین امریکا نخواستن به خودشون زحمت بدن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد