زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

بالاخره از مرز 100 هزار بازدید گذشتیم!

امروز دیدم که بازدیدهای این وبلاگ از مرز 100 هزار بازدید گذشته. فقط خواستم از همه کسانی که این مدت وقت گذاشتن و به وبلاگ من سر زدن مخصوصا اونایی که همیشه برام نظر میذارن تشکر کنم. اگرچه وقتیکه این وبلاگ رو شروع کردم میخواستم برای دل خودم بنویسم اما ابراز لطف دوستان باعث شد که مطالب بیشتری رو بنویسم.

نظرات 6 + ارسال نظر
jj چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:47 ب.ظ

70 هزار تاش خودم بودم

تعجب نمیکنم!

m چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:03 ب.ظ

چقد خوووبه که این همه بازدید کننده دارین...تبریک...

H چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:23 ب.ظ

خب همش بخاطر واقع گرایانه بودن متناته که ادم همشو عین واقعیت و دنیای دور و بر خودش میبینه. اینکه صاف و صادقانه مینویسی با جزییات دقیق. شاعرانه یا با حس مالیخولیایی که بعضی ها دارن نیست که مدام توش حرفای شاعرانه یا پست مدرن بزنن یا پر از متنای عاشقانه به درد نخور باشه یا شکستای عشقی. همینه که ادم حس میکنه یکی ازخودمونی مثل خود من. ترسها و نگرانیات هم مثل خود ماهاست. کلا خیلی رئال هستش و باور پذیر. بعدشم اینکه اطلاعات زیادی رو بدون چشمداشت و انتظار، صادقانه به بقیه میدی. خیلیا رو راهنمایی میکنی .جواب خیلی از سوالا رو میدی. کلا دستت تو خیره دیگه.

لطف دارید.

محبوب چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:44 ب.ظ

انقد که مطالبتون خوبه بازدیدا زیاد میشن دیگه
من تا چند روز دیگه دفاع کارشناسیمه
سرم خیلی خیلی شلوغه اما با این حال دوست دارم وبلاگتون رو هر روز بخونم

hamid dashti جمعه 17 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:26 ق.ظ

تعداد بازدید هات به دلیل اینه که کارت درسته
اما عکس بیشتر بزار
از طرف ما هم نائب الدرس باش و همچنین خوشم میات تیزی
اگه سالی 40-50 هزار تا مثه شما از ایران برن امریکا چی میشه.....
راستی وبلاگت ما رو معتاد کرده شدید...در اخر خوشا بحالت...ما بحال شما غبته میخوریم

nasim_m1985 دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:00 ق.ظ

ey janam man ba neveshtehatoon daram endegi mikonam chon taghriban 90% az marahele zendegitun shabihe marahele zendegiye man bude....

سلام
خوش آمدید. لطف دارید.
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد