زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

روز سوم - گرفتن کارت دانشجویی

بعدا یادم باشه در مورد مطالب این جلسه صحبت کنم. فعلا اگر بخوام بنویسم داستان جلو نمیره. 

 

از جلسه که آمدم بیرون با خودم گفتم که خدا بگم چی بشید گشنه و تشنه ما رو ول کردید رفت. دیروز که هیچی ندادید بخوریم. امروز هم همینطور. آخه بابا ما تازه آمدیم چه میدونیم هنوز چکار کنیم. خلاصه کوفت هم بعد از جلسه بهمون ندادن بخوریم. (عکس مربوط به من نیست!)

 

بعد رفتم که کارت دانشجویی بگیرم. کارت دانشجویی رو با پاسپورت و گواهی ثبت نام واحدها میدادن. صبح هم شیک و تمیز کرده بودم که عکس کارتم خوب بیفته آخه عکس رو خودشون میگیرن و نمیشه که عکس خودت ببری.  

 

کارت دانشجویی اینجا خیلی جالبه. میشه توش دلار شارژ کرد و برای خرج های داخل دانشگاه استفاده کرد. مثلا غذا که میخوای بخری میتونی از دلارهای توی کارتت بخری و یا برای کپی و پرینت از همین کارت استفاده کنی. با حسابت بانک Wells Fargo هم متصل میشه و میشه جای دبیت کارت ازش استفاده کرد. مثلا توی خرید از فروشگاه ها و یا از دستگاه های ATM.

 توی دانشگاه ایرانمون برای هر چیزی یه کارتی داشتیم. یه کارت دانشجویی بود, یه کارت کتابخونه بود, یه کارت سالن غذاخوری بود. خنده دار اینکه بعضی دانشگاه ها مثلا اگر 2 تا کتابخونه داشتن باید 2 تا کارت کتابخونه میگرفتی!  

  

یه دختر بوری هم توی عکس پایین هست که در کل این مدتی که اینجا بودم (14 روز) تنها دختر خوشکلی بوده که توی دانشگاه دیدم. یه کم از دور نگاهش کردم که خدا منو ببخشه. اگر فکر کردید میایید اینجا و خبریه بهتون بگم که نیست! 

 

نظرات 11 + ارسال نظر
نسترن . م چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:04 ق.ظ

سلام. خسته نباشین.وبلاگ پر محتوایی دارین. یه اپلای ابروده واسه خودش. من تقریبا میشه گفت قسمت پذیرش وبتون رو خوندم کامل.فقط هنوز یه چیزی رو نفهمیدم.خیلی پست های هزینه هایی که پرداخت کردین از اول رو خوندم ولی بعضی پست ها هم در مورد هزینه های کارمزد بانک و ... نوشته بودین که در کل نفهمیدم چقدر باید هزینه کرد؟من فقط یه عدد میخوام. واسه هزینه ها با این شرایط. خواهش میکنم منو راهنمایی کنین.
تافل و جی آر ای رو روی یک بار امتحان + آزاد کردن مدرک فوق لیسانسم.شنیدم توی بانک هم باید یه مبلغ بزرگی تو حسابت باشه؟چقدر باید باشه این مبلغ؟ میشه یه رنج مینیمم و ماکسیمم برای کل خرج اپلای به من بدین من ببینم اصلا میتونم پس هزینش بربیام یا کلا بی خیال شم.مثلا 10 میلیون؟20ملیون؟با این فرض که بتونم فاند تحصیلی بگیرم.ممنون میشم منو راهنمایی کنین.
موفق باشین

سلام
براتون یه پست گذاشتم اگر متوجه نشدید باز بپرسید.
اون مبلغ بزرگ برای اپلای نیست. برای ویزا گرفتنه منم خودم همه مبلغ رو قرض کردم. تازه آدم فاند بگیره اصلا نیازی بهش نیست.
موفق باشید

س چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:34 ب.ظ

پس عکس اون دختر خوشگله بور کجاست؟ هم سیاه دوست داری هم بور . ببین چه جوریش نصیبت میشه؟ شایدم هر دوش

سمت راست همین عکسه دیگه.

H چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:11 ب.ظ

اخیش. تا میتونی از دوران دانشجوییت لذت ببر اونم تو یه دانشگاه واقعی با همه امکاناتی که بهتون میدن. ما که نتونستیم حسرت میخوریم. خدا رو شکر تو به ارزوت رسیدی.

H چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:12 ب.ظ

بعدشم نرفته داری به تیلور خیانت میکنیا . حواست باشه

نه بابا اون که فعلا سرش گرمه.

محبوب چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:55 ب.ظ

کلک تو هم

نوید چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:09 ب.ظ

عکس رسمی با چهره ی خندان جالبه ها! شما هم همین جوری عکس گرفتین؟

بله عکس منم با لبخنده.

نوید چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:12 ب.ظ

شما 14 روز اونجایین؟ عجب زمان زود میگذره؟ چرا اکثر کسایی که فکر میکنین خوشگلن بور و ترجیحا سفید و چشم آبی هستن؟ سلیقه ای هست دیگه!

just چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:50 ب.ظ

dokhtre boore kodome?

اون دورا سمت راست عکسه.

مجید جمعه 19 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:19 ق.ظ

لطفا عکست رو بزار بدونیم واقعا اونجا هستی شما

0999616 پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:19 ق.ظ

سلام
این عکس سینا نیست؟
حامد

سلام
عکسش همینطوری از اینترنت برداشتم. سینا کیه؟

0999616 شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:01 ب.ظ

سلام
آخه میدونی تو یبار دیگه یه عکس از یه دوستت را اینجا گذاشتی
فکر کنم تو ایران باهاش آشنا شده بودی
عکس داخل استخر
این پسر داخل عکس کپ پسر داخل اون عکسه (عکس داخل استخر)
نمیدونم یادت هست یا نه
در کل مهم نیست، بیخیال
حامد

سلام
یادم نیست اونم عکس واقعی نبوده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد