زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

یه کم در مورد اوضاع احوال این روزا

یه کم در مورد اوضاع احوال این روزات بگم تا بالاخره داستان برسه سر امروز. این روزا ویزای ایتالیای داداش دومم هم آمده و سربازیش هم این هفته تموم میشه و کم کم داره جمع میکنه که بره. الان نگرانی ای اصلی ای که داریم اینه که سر  رسیدن کارت پایان خدمت به مشکل بخوره و نذارن که بره. 

تعطیلات تابستونی اون یکی داداشم هم داره تموم میشه و این مدت خیلی توی ایران دپرس شده و میگه با این سرعت اینترنت چطوری داشتید اینجا زندگی میکردید من نمیدونم! خلاصه روزشماری میکنه که برگرده ایتالیا سر درس و مشقش. 

مامانم خیلی دلتنگی میکنه و هر چند وقت یکبار برام پیام میذاره که دلم تنگ شده و برامون دعا کن. و من مدام مجبورم زنگ بزنم خونه تا از نگرانی در بیاد. 

من خودم اینجا خیلی خیلی راضی هستم. خیلی بهتر از چیزی بود که فکر میکردم. هم دانشگاه رو خیلی دوست دارم و هم شهری رو که آمدم. در کل فکر میکنم که تصمیم درستی گرفتم. درسهامون یه کم زیاده و من وقت کم میارم که بخونم. هر چند این دو سه روز گذشته رو نسبتا استراحت کردم. لپ تاپ جدیدم خیلی خوب و فوق العاده است. هنوز میز ندارم و کار کردن باهاش یه کم برام سخته. تازه دارم اینجا جا میفتم و هنوز زندگیم روی روال نیفتاده. امروز برام با ایمیل اسم اساتید و درسها رو مشخص کردند. امیدوارم کار زیادی ازم نخوان اما خوشحالم که درس هایی رو مشخص کردن که تا حد زیادی بلدم.  از وضع وبلاگم خیلی راضی نیستم. یکی اینکه نتونستم آپدیت نگهش دارم و دیگه اینکه نمیدونم اصلا باید اینطوری باشه یا نه.  

این روزا نگرانی اصلیم قیمت دلار و وضعیت برادرام توی ایتالیا هست. امیدوارم که اوضاع از اینی که هست بدتر نشه. دیشب از سر اینکه دیدم دلار اینطوری بهم ریخته بود اصلا نتونستم درست بخوابم. به قول یکی ما اینجا مشکلی نداریم همه نگرانیمون خانواده امون توی ایران هست.

نظرات 6 + ارسال نظر
افلیا دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:02 ق.ظ

فکر نمی کنم روی کار برادراتون تاثبری بذاره مگه دلار دانشجویی با نرخ ۱۲۲۶ نمی گیرند؟ ببینم دانشگاه های ایتالیا مگه پولی است؟ شهریه می گیرند؟

بله شهریه داره سالی ٣٣٠٠ یورو خرج زندگی هم ماهی ٣٥٠-٤٠٠ میشه
ارز دانشجویی یه دو هفته ای هست که به کسی ندادن

H دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:27 ب.ظ

نه تورو خدا قطش نکنیا. ماها همه مریضش شدیم. خیلیم خوبه وبلاگت به این ماهی مگه چشه. خدارو شکر که راضی هستی. البته بگما هر جایی هم میرفتی از ایران بهتر بود
فقط دلتنگی مامانت اینا خیلی بده حق هم داره همتون رفتین تقریبا. کاش میشد بعدن بیان یه مسافرتی پیشت. زیاد بهش زنگ بزن با وبکم باهاش حرف بزن بزار یکم خیالش راحت بشه . هر چقدرم براش وقت بزاری باهاش حرف بزنی بازم کمه.

حتما وقت میذارم براش.
شما لطف دارید اما حس میکنم مطالب مفیدش کم شده. به نسبت زحمتش هم بازدهی نداره. تا جایی که مطلب داشته باشم مینویسم

hamid dashti دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:10 ب.ظ

عکس بیشتر بزار ممنون سپاس

بیشتر نمیگیرم آخه
دیگه همینه! فیس بوک دانشگاه عکس زیاد میذاره

حسین دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:48 ب.ظ http://mbzh.blogsky.com/

سلام این پستت رو خوندم اما قبلش یه سوال دارم که ممنون میشم
جواب بهم بدید،شما خانم هستید یا آقا؟؟
البته فضول نیستمااااااااا و از سر کنجکاوی است.
خوش به حال شما و برادرتون که اون ور اب هستید و مشغول کار و تحصیل.ایشالله داداش دیگخه تون هم به سلامتی بیاد اون ور اب .
مادر ها هم همیشه نگران بچه هاشون هستن و خیلی خوب کاری
میگنی که همیشه بهشون زنگ میزنی .افرین
برای شما و برادراتون ارزوی موفقیت و برای پدر و مادرت هم ارزو ی تندرستی و سلامتی
موفق باشی

سلام
تشکر میکنم
پناه بر خدا دو سال گذشته میگی لیلی مرد بود یا زن بود؟!!!!!! این وبلاگو باید از اول بخونید نه از آخر

س سه‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:27 ب.ظ

وبلگت خیلی خوبه . خیلی
همین اطلاعاتی که میذاری شاید مثل یک داستان باشه ولی برای من و امثال من که داریم میایم آمریکا خیلی قوت قلب و اطلاعات خوبی میده.
امیدوارم که همیشه موفق باشی. تو همه کاری

ممنونم

نرگس چهارشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:23 ب.ظ http://kho0namo0n.bloogfa.com

وودی جان انشالله همه کارا درست میشه. اوضاع اینجا خیلی بد داره تغییر می کنه یکی مثل من که فکر کنم زمانی که بخوام برم خبری از دلار دانشجویی نباشه

ایشالله فاند میگیری یا درست میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد