زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

روز هشتم - فکس اطلاعات برای کمپانی برق

امروز صبح که رفتم دانشگاه رفتیم که کپی پاسپورت رو برای اون شرکت برق فکس کنم. دانشگاه توی Student Union یک دستگاه فکس رایگان داره. اما فکس نشد. بعد رفتم یکی دو ساعتی برای منصور وایبر و وایرلس لپ تاپ شو درست کردم. بعد برگشتم و دوباره فکس کردم و اینبار شد. اما همچنان باید زنگ میزدم که پول وصل شدنش رو هم بدم. اما همچنان 70 دلار مونده بود که باید میدادم. میخواستم توی سایتشون اکانت درست کنم اما بازم نشد چون یه چیزی میخواست به اسم Electricity Meter Number که نداشتم. زنگ زدم بهشون گفتن باید از مجتمعی که هستید بگیرید. اینه که افتاد برای فردا.

کلا مراحلش این بود: 

 

1- تماس با شرکت برق برای باز کردن اکانت. اطلاعات تماس از تلفن و آدرس و ... همه لازم بود. 

2- فکس اطلاعات به شماره ای که میدن 

3- دادن 70 دلار پول به عنوان ودیعه که باید توی یکی از مغازه هایی که توی سایتشون آدرسش بود و یا از طریق تلفن یا آنلاین داده بشه. 

4- تماس باهاشون که مشکل دیگه ای نداشته باشه.

نظرات 3 + ارسال نظر
فاطمه دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:17 ق.ظ http://www.withstars.blogfa.com

سلام آقا وودی
الان که لپ تاپ جدید خریدی باید همه نرم افزارهایی که لازم داری بخری یا اینکه از ایران با خودت بردی یا اینکه مثلا دانشگاه رایگان بهتون میده؟ کلا با این مورد کپی رایت مشکل نداری؟

سلام
واقعیتش اینه که باید بخرم. البته تا جایی که کسی نفهمه اگر چیزی کپی استفاده میکنم ظاهرا مشکلی نیست. اما من هنوز هیچی روش نصب نکردم که تا جایی که میشه بخرم.
چون هنوز حقوقی نگرفتم برام سخته که پول نرم افزار بدم. فعلا صبر میکنم تا حقوق بگیرم. اینجا بعضی نرم افزارها برای دانشجوها تخفیف زیادی داره و یا رایگانه. مثلا آفیس کامل 33 دلاره. این بیشترین چیزی هست که لازم دارم و احتمالا میخرم. فعلا برنامه دیگه ای لازمم نشده.
موفق باشید

حسین دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:55 ب.ظ http://mbzh.blogsky.com/

سلام ووی عزیز
یه هزار افرین بزرگ میگم که همیشه به روزی و کلی مطلب رو می نویسی ،دمتون گرم ایوالله دارید

سلام
تشکر

نوید دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:44 ب.ظ

نرم افزارهای free مثل kmplayer هم میشه استفاده کرد ولی نرم افزارهای جرفه ای مثل فوتوشاپ کامل خیلی گرونن.

حتی فوتوشاپ و ... هم تخفیف دانشجویی دارن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد