زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

روز هشتم - کشف نمازخونه دانشگاه

امروز بعد از اینکه فکس رو انجام دادم از همون مسئولی که توی اون ساختمان Student Union بود پرسیدم که اینجا نمازخونه هم داره؟ گفت: یه اتاقی هست به اسم Reflection room که بچه ها به جای نمازخونه ازش استفاده میکنن.  

 

  

 

رفتم و نمازخونه رو کشف کردم و کلی خدا رو شکر کردم که از جا پیدا کردن روی چمن ها راحت شدم. واقعا دیگه آدم از خدا چی میخواد؟ هم سجاده بود و هم چادر نماز. فقط مهر پیدا نمیشد که من همیشه توی جیبم دارم. بعدا باید اهدایی به اینجا چند تا مهر بدم. ببینم اگر کسی از ایران میاد برام بیاره. این روزا که دانشگاه خیلی شلوغ شده پیدا کردن یه جای خلوت خیلی سخت شده بود!  

 

امشب نماز رو برای اولین بار توی امریکا به جماعت خوندم! اینجا همه سنی هستند و دست بسته می ایستن نماز میخونن و مهر هم استفاده نمیکنن. اگر اول وقت برسی به نمازخونه میشه باهاشون نماز رو جماعت خوند.  

 

نظرات 6 + ارسال نظر
H دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:13 ب.ظ

چقدم شیک و خوشگل و تمیزه. افرین بهشون. رنگ سفید خیلی مناسبه مال ماها همش نمازخونمون سبز هستش.

حسین دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:59 ب.ظ http://mbzh.blogsky.com/

سلام بهتون بازم افرین میگم که توی این کشور غریب هنوز هم
به تعهدات دینی پایند هستید،چه نمازخونه خوبی دارن اونا.
افرررررررررررررررین

نوید دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:38 ب.ظ

اون پرده نمازخونه رو زنونه مردونه میکنه؟
دخترها هم میان برای نماز؟ خیلی جالب میشه که کسی حجاب نداشته باشه ولی برای نماز حجاب دار بشه.

بله زنونه مردونه است
دختری ندیدم که با حجاب نباشه و بیاد نماز بخونه

س سه‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:21 ب.ظ

به نظر من عجیب نیست که یکی حجاب نداشته باشه ولی نماز بخونه

نرگس چهارشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:17 ب.ظ http://kho0namo0n.bloogfa.com

کاش دانشگاه کالیفرنیا هم رفلکشن روم داشته باشه. چه قدر دیدن این عکس بهم آرامش داد ممنونم.

محبوب پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:44 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد