زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

روز هشتم - کشف Activity Center دانشگاه

بعد از اینکه نمازخونه رو کشف کردم کلاس داشتم و کلاسم رو رفتم و بعد شروع کردم توی دانشگاه به کشفیات بیشتر! که سالن ورزش دانشگاه رو کشف کردم. یه سری ورزش ها رو میشد اینجا توی سالن انجام داد مثل بدنسازی, اسکواش, بسکتبال و والیبال و شنا.  آدم تعجب میکنه از این همه دختر و پسر که دارن اینجا ورزش میکنن. فکر نمیکنم یه دقیقه این دستگاه ها خالی باشن! امریکایی ها کلا به ورزش خیلی اهمیت میدن.

 

 

 

 

 البته اینجا برای این ورزش ها مثل بیرون باید مشترک شد. مثلا برای ما که TA داریم ماهی 17  

دلاره. برای بقیه اش هم نپرسیدم. بعد کلاس های آموزشی هم دارن که آخرش مدرک هم میدن. مثلا آموزش شنا و ... اما هزینه اش زیاد نیست و نصف بیرون هست و بنابراین بچه ها هم شرکت میکنن.

نظرات 6 + ارسال نظر
H دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:10 ب.ظ

ورزش همگانی که میگن همینه. نه مثل ما کلی پول مفت میریزیم تو فوتبال لعنتی اخرش هیچی. کاش همون پول و بدن ورزشگاه و باشگاه بسازن شبانه روزی باز باشه ملت برن ورزش کنن تا جامعه مون اینقدر افسرده و مریض نباشه. معلومه دیگه از بین اینهمه ادم معمولی که ورزش میکنن بایدم اونهمه مدال اور المپیک از توشون برا امریکا در بیاد.

اون شب که تا ١١ دانشگاه بودم هنوزم یه عده داشتن ورزش میکردن

حسین دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:56 ب.ظ http://mbzh.blogsky.com/

به به ،بابا خوش به حالت
دمشون گرم با اون سالن ورزششون
من عکسها رو نگاه کردم روحم شاد شد ،شما رو که دیگه نمیدونم

نوید دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:41 ب.ظ

اون ماهی 17 دلارش جالب نبود. من شنیده بودم که دانشگاه های آمریکا ورزشش مجانیه. احتمالا باید ورزش مجانی تر مثل فوتبال چمن داشته باشه.

ورزش بازم داره مثل فوتبال که بعدا مینویسم
قیمتاشو باید بپرسم

س سه‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:25 ب.ظ

مربی هم تو سالن ها هست؟
الان 2 ساله ورزش جدی میکنم . حتی روزایی که داشتم تافل و جی آر ای میدادم ورزشو کنار نذاشتم. همش به فکر این بودم که اومدم آمریکا از پس هزینه های باشگاه های اونجا بر میام یا نه؟ ولی خوب اوضاع مثل اینکه خوبه از این لحاظ

آفرین به شما
بله مربی هم هست کلاس ها هم با مدرک برگذار میکنن
هزینه به نسبت درآمد خیلی کمه

هستی پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:46 ب.ظ

خب این همه امکانات برای مردمش میذارند میتونند مقام های اول المپیک بدست بیارند !
خوش بحال مردمش و خوش بحال شما ...

ساناز شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1397 ساعت 03:02 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد