زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

روز هشتم - یوتیوب به جای MP3Player

بعد از کلاس رفتم برای مسابقه دخترا و پسرا که دیر رسیده بودم و پر شده بود. متاسفانه برنامه هایی که میذارن اگر دیر برسی دیگه راهت نمیدن. در هر صورت چند دقیقه ای که ایستادم دیدم برنامه اش مسخره بود. چون سئوال میپرسیدن و حالا هر گروهی بهتر جواب میدادن برنده میشدند. فکر کنم قرار بود مسابقه طناب کشی و... باشه اما اینجا که جا نمیشدن.

  

 

امروز برای اولین بار یه کار باحال کردم. از یوتیوب به جای mp3player استفاده کردم. بس که سرعت اینترنت دانشگاه بالا بود راحت میشد فیلم گذاشت و با اینترنت کار کرد. منم که فعلا لپ تاپ نداشتم که ازش استفاده کنم. با کامپیوتر های دانشگاه برای خودم آهنگ گذاشتم و کار کردم!  مشکل کپی رایت برای آهنگ ها که حل شد هیچی کلی هم آهنگ جدید و ویدئو جدید تونستم پیدا کنم. در کل عجب نعمتی بوده این یوتوب ما اینقدر بی بهره بودیم. در ضمن از دست تیلور خانم هم ناراحت بودم اصلا دیگه آهنگ هاشو گوش ندادم. 

نظرات 2 + ارسال نظر
H دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:15 ب.ظ

نشد دیگه . هنوز هیچی نشده داری پز اینترنت تو میدی دل مارو بسوزونی.

حسین دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:11 ب.ظ http://mbzh.blogsky.com/


اقا من به خاطر اینترنت که کفتی دارم گریه میکنم
میدونی چرا؟؟اخه من با اینترنت ایرانسل که گوشی رو به لب تابم
وصل میکنم به دنیای اینترنت کانکت میشم
سه روزه که منتظرم سرهت خوب بشه تا وبم رو اپ کنمبدبختی تا کجاست .میبیننی حال و روزززز ما رو؟؟

منم تو همون وضعیت زندگی کردم چاره چیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد