زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

روز دوازدهم - یک روز تعطیل

شب که آمدم خونه دیدم که یه برگه پست چسبونده دم در که یه بسته رسیده. فهمیدم که لپ تاپم آمده. صبح اول وقت رفتم و از صاحبخونه گرفتمش اما امروز دیگه بازش نکردم. صبح یه سری رفتم که سارینا رو ببینم اما نبودش. فقط ازشون پرسیدم که چک رو چطوری باید پر کنم و توی بانک یه خانم دیگه ای بود که بهم یاد داد. بعد از اون هم رفتم دانشگاه و تا دیروقت دانشگاه بود. آخه روز دوشنبه 3 سپتامبر روز کارگر بود (labour day) و اینجا همه جا تعطیل بود و برای این روز کلی تخفیف زده بودند. من از سایت دانشگاه یک موس و کیف از HP سفارش دادم که شد 53 دلار و 10 دلار تخفیف روز کارگر شد 43 دلار که دیگه واقعا مفت بود. از سایت CallingMart هم یه کارت شارژ 100 دلاری خریدم 95 دلار. جالب بود که اونروز فروشنده T-mobile میگفت آنلاین هم بخری مالیات میاد روش اما من اینو که خریدم مالیات هم از کارتم کم نشده بود.  

شب هم کلی خرید کردم و آمدم خونه. تا دیروقت هم نشستم این کوپن های تخفیف رو نگاه کردم. جالب بود که بعضی چیزایی که مثلا یه جا تخفیفی زده بود مثلا والمارت بدون تخفیف داشت با همون قیمت میداد. یعنی خیلی از تخفیف ها واقعا الکی بودند.کلی کوپن تخفیف رو بررسی کردم و آخرش هیچی به درد بخور توش پیدا نکردم. دنبال میز برای کامپیوترم میگشتم که نیافتم. 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد