زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

لپ تاپ جدیدم

این دو روزی که تعطیل بودیم کلی تمرین داشتیم که حل کنیم و برای همین من فقط درس خوندم و تمرین حل کردم. لپ تاپم رو هم باز کردم و واقعا عجب جنس و کیفیتی داشت. خیلی بهتر از چیزی بود که فکر میکردم. از اون بهتر اینکه الان میذارمش روی موکت و باهاش کار میکنم و یه ذره هم روش گرم نمیشه. البته هنوز روش بازی نذاشتم ببینم چطوری کار میکنه اما واقعا لپ تاپ خوبی هست. یه امکان خیلی جالب داره که میشه با اثر انگشت توی سایت هایی که پسوردشو ذخیره کردی لاگین کرد. Touch Pad اش هم با چند تا انگشت کارهای مختلفی میکنه که خیلی جالبه. تنها مشکلی که من میبینم اینکه خیلی خیلی سنگینه. به نظرم بالای 3 کیلو باشه. فکر نمیکردم اینقدر سنگین باشه. با اینحال مشکل خاصی نیست چونکه من آیپدم میرم دانشگاه و اینو بیشتر برای کارهای توی خونه و یه وقتی خواستم مسافرتی چیزی برم لازم دارم. 

 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
hamid dashti یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:32 ب.ظ

ما نفهمیدیم باید عکس تویه امریکا از لپ تاپ گرفت یا از کارتونش!

http://shopping.hp.com/en_US/home-office/-/products/Laptops/HP-Pavilion/B2P41UA?HP-Pavilion-dv6-7014nr-Entertainment-Notebook-PC

مژده دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:40 ق.ظ

سلام وودی
مبارکت باشه منم hp دارم کلی راضیم از همونجا خریدی؟ ارزونتر شد؟

سلام
راستش فکر نمیکنم که ارزونتر شده باشه اما در کل بهتر بود که از اینجا خریدم. آیپدی که از ایران خریدم شارژش به اینجا نخورد.
من 1100 دلار تقریبا دادم به دانشجوها یک ایکس باکس مجانی هم روش میدادن که گرفتم.

اندیشه جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:58 ب.ظ

منم دو سال اچ پی دارم...خوبه فقط همین که می گی خیلی سنگینه :(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد