زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

نظر چینیه در مورد مسلمونا

با چینیه (منظور ظروف نیست بلکه همون پسره هست) که صحبت میکردیم صحبت به دین کشید و من گفتم که من مسلمونم. بعد یه حرفی زد که من خیلی ناراحت شدم. گفت چرا هر چی مسلمونه انگاری که به خودش یه بمب بسته و میخواد بره یه جایی رو منفجر کنه؟ من هر وقت اسم مسلمون میاد فکر میکنم یه کسی هست که دور تا دورش بمب به خودش بسته و آماده منفجر شدن هست. بعد منصور براش توضیح داد که اینطوری ها هم نیست و اینا تبلیغات هالیوودیه. اما من واقعا ناراحت شدم. اونم فهمید که منم ناراحت شدم اما فکر کرد که حالا من به خودم گرفتم و گفت حالا منظورم شما نبودی که. اما تمام مدت فکر میکردم که چرا دینی مثل اسلام که همش عامل رحمت و وحدت انسانها هست باید اینطور ذهنیتی برای یه خارجی داشته باشه. اینکه یه عده نافهم از خدا و دینش بی خبر کارهای خلاف اسلام به اسم اسلام میکنن چرا باید به این وسعت توی ذهن یه خارجی ها معنای منفی داشته باشه؟ چرا پیامبری که رحمت للعالمین هست و ... بگذریم.

نظرات 7 + ارسال نظر
نوید چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:55 ق.ظ

یه منطقه ای در چین هست که اکثریت مسلمانن.ازش میپرسیدی اونا که هموطنت هستن هم بمب دارن

نوید چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:06 ق.ظ

چرا ابن روزها که این همه تظاهرات و گاهی حمله میشه در خود مکه مدینه خبری نیست.

محبوب چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:21 ق.ظ

ادم نمیدونه چی بگه

H چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:47 ب.ظ

والا منم که مسلمونم تو کشورای خارج غیر از مسلمونای ایرانی از بقیه مسلمونا خیلی میترسم مخصوصا اگه مال خاورمیانه باشن. خودمو میزارم جای اونا هرجایی یهو منفجرشده رد پای یه مسلمون توش اومده. من نمیدونم از اینهمه ایه قران چرا فقط چسبیدن به کشتن کافرا به قول خودشون برا رفتن بهشت. به خدا مسلمونی خیلی هم عالیه اگه واقعا

شستشوی مغزی. ایرانش یه جوریه و عربش یه جور دیگه.

Wall-E چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:22 ب.ظ

همین کشوری که توشی الان ، یکی بزرگ ترین عاملین ایجاد این نوع تفکر در جهانه و سالانه بودجه های زیادی رو پاش خرج میکنه

شاهین جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:26 ب.ظ http://gull.blogfa.com

من نمی دونم چرا بعضی ها اینقدر نسبت به مسلمونا تعصب دارن. آقا بعضی مسلمونا (طالبان، وهابی ها، ... (که نمی تونم بگم)) به معنای واقعی کلمه احمق، تروریست و ضد دین اسلام هستند. اما بعضی ها (ترک ها، مالزیایی ها) هم به معنای واقعی کلمه انسان هستند.
به خدا اگه همین ترکیه نبود الان از اسلام چیزی جز وحشیگری باقی نمی موند. برین ترکیه ببینین همین ترک ها چقدر دید اروپایی ها رو نسبت به حجاب و ... باز کرده اند. اما امان از مسلمانان جاهل که یک خارجی رو می خوان سرش روسری بکشن که مبادا کشور رو گناه برداره. (http://doctorshiri.blogfa.com/post-657.aspx)
در ضمن آقای Wall-E همین کشوری که جنابعالی الان توشی یکی بزرگ ترین عاملین ... در جهانه و سالانه بودجه های زیادی رو پاش خرج میکنه (آدم نمی تونه همه حرف ها رو هم اینجا بنویسه)

g چهارشنبه 13 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 06:58 ب.ظ

اسلام که همش عامل رحمت و وحدت انسانها هست باید اینطور ذهنیتی برای یه خارجی داشته باشه

1-وحدت رو محمد درست کرد که سوار عربها و بقیه بشه پس نگو وحدت
2-وحشی ترین آدمهای روی زمین مسلمون ها هستند.
چه در ایران چه جاهای دیگه منتها درصد وحشیگری و تعریف وحشی بودن فرق یم کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد