زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

سوشیال سکیوریتی باید با خودکار ضدآب امضا بشه

دانشگاه که آمدم کلی کار باید میکردم. رفتم و یه سری از مدارک کپی گرفتم و بعد آمدم پیش مسئول گروه. کارت سوشیالمو بهش نشون دادم. گفت خب بیا امضاش کن. خودکار رو که برداشتم گفت با این که نه. باید با خودکار ضد آب امضاش کنی و یه خودکار دیگه بهم داد که با اون امضاش کردم. گفتم خوب شد که عقلم رسید و سر خود امضاش نکردم. یه عالمه برگه دیگه هم داد که باید امضا میکردم. اینقدر که یک ساعت توی دفترش بودم و به کلاسم دیر رسیدم. 

نظرات 4 + ارسال نظر
just پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:03 ق.ظ

salam
mishe be man ye rahnamaee koni manam paziresh grftam az amrica vase phd vali fund nadaram vase springe 2013 hastesh mishe begi che kar mishe kard maslan age be ostada mail bezanam momkene kasi fund dashte bashe? bedone ostad apply krede bodam merc

سلام
به سلامتی. دو کار میتونید کنید. یکی به استادایی که توی زمینه شما دارن کار میکنند ایمیل بزنید و ببنید که توی گروه تحقیقاتیشون کاری دارن یا نه. احتمالش هست که کسی فاند داشته باشه.
یکی دیگه به دپارتمان یا ادوایزرش ایمیل بزنید و ببینید اگر بخواهید TA بگیرید چطوریه.
موفق باشید.

حامد جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:13 ب.ظ

سلام می خواستم بپرسم شما که دانشجوی دکتراهستید آیا توکلاس هم شرکت می کنین واستاد براتون درس می ده یا فقط سرچ وتحقیق دارین وبه عنوان استادیار درس می دین... میشه بیشتر توضیح بدین

بله من این ترم 9 واحد دارم (فول تایم). فعلا ریسرچ ندارم چون استاد ندارم اما بعد از اینکه استادمو انتخاب کردم میرم توی ریسرچ.

just شنبه 1 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:49 ق.ظ

merc hala age tuye I 20 nevshte bashe self funded dige nemishe fund grft?

چرا میشه. ربطی نداره. وقتی فاند بگیرید یه I-20 جدید بهتون میدن.

just شنبه 1 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 06:07 ب.ظ

vay merc doste khobam weblogeton andaze applyabroad arzeshmande midonam inja jaye porsidane in jor soala nist mishe behton email bezanam javab midid?

بله مشکلی نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد