زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

روز پنجم سپتامبر - بازم بازی توی دانشگاه

از کلاس که آمدم گفتم یه دوری بزنم ببینم توی دانشگاه ببینم چه خبره. قرار بود شروع یکی از جلسات دیگه دانشگاه باشه. رفتم سمت زمین های ورزش دانشگاه. دیدم بازم یه سری وسیله بادی آوردن که بچه ها باشون بازی کنن.  

 

منم دیگه دل رو زدم به دریا و گفتم آخه چقدر هی وسیله بیارن و من بازی نکنم. این شد که دیگه شروع کردم تک تک بازی ها رو یکی یکی رفتم.   

  

اینجا دو نفر با هم مسابقه میدادند که هر کسی زودتر برسه. من که رسیدم کسی نبود که باهاش مسابقه بدم. یه پسر هندیه بود و میگفت دو بار من رفتم دیگه همشو بلدم. خودت تنهایی هم بری حال میده. منم گفتم بهتر برم و چند تا عکس هم بگیرم.

 

   

اینم یه عکس از داخلش  

 

 

   

 آخرش هم یه سرسره بود که دیگه نشد عکسشو بگیرم. آمدم بیرون نفسم گرفته بود. فکر کنم سالها بود که اینطوری بازی نکرده بودم.

اینجا هم یه بازی بود که دور تا دور یه عده ای می ایستادن و کسی رو که میخواست از وسط رد بشه با توپ میزدن. 

   

منم رفتم تو و دو تا توپ رو رد کردم که چهارمیش محکم خورد توی صورتم و نقش زمین شدم! اما خب بالاخره جون سالم به در بردم و از اون ور آمدم بیرون.

 

دیگه خر سواری رو گفتم کار من نیست! این یکی رو دیگه صرف نظر کردم. ترسیدم بوزای هم حسودیش بشه.  

 

توی یکی از این توپ ها هم رفتم و تا آخرش برگشتم. حس جالبی بود. تا حالا توی توپ راه نرفته بودم. 

 

 

 

 در کل خوش گذشت. یه کم ورزش و تفریح هم بود.

نظرات 11 + ارسال نظر
احسان پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:32 ق.ظ

برعکس محیط های خشک دانشگاهی ایران که بازی و تفریح را جرم و به دور از زی دانشگاهی می دانند . اینها چه راحت این طبیعت انسانی را پذیرفته اند .
بر این باورم خیلی از مشکلات روانی و بدنی ما ناشی از عدم این جور ورجه ورجه هاست .

Wall-E پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:52 ب.ظ

حال کن دکتر جون حال کن
که اینجا دلار شده 2400 تا 2900
دیگه نرخ دلار بر اساس انصاف فروشنده تعیین میشه

نوید پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:23 ب.ظ

درود بر شما.سرسره نداشت؟یه فیلم بود که یه دختر پسره از این(کدوم) سرسره ها بالا میرفتن و مسابقه میدادن و از این طریق با هم آشنا شدن.

گفتم که آخرش سرسره بود. آخه این چه فیلمایی هست که نگاه میکنید؟

ارغنون پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:40 ب.ظ

انقدر مجبور شدم جدی زندگی کنم که دیگه زندگی داره از یادم میره! چه برسه به بازی . نهایت استفاده رو بکن دوست من

مجید پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:04 ب.ظ

سلام بابا پس کی میخوای بری بهترین جای دانشگاه یعنی کتابخونه رو کشف کنی؟

سلام
تا حدودی کشف کردم اما هنوز به روزی که کشف کردم نرسیدم.

س جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 07:14 ق.ظ

منم میخوااااااااااااام

hamid dashti جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:28 ب.ظ

سلام اگر شما متاهل بودید به همسر و فرزندتون چه نوع ویزایی میدادند و انها باید چه شرایطی داشتند؟سپاس

سلام
اگر میدادن ویزای F-2 میدادند. هیچ شرایط خاصی نداشت.

hamid dashti جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:32 ب.ظ

کلا برای افراد متاهل شرایط گرفتن ویزا بهتره یا بدتر؟

در کل بدتره. علتش هم اینه که ممکنه به یکی از زن یا شوهر ویزا ندن. متاهلی که بخواد بدون همسرش بره بهتر ویزا میگیره اما کدوم آدم عاقلی همسرشو ول میکنه بره؟

H شنبه 1 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:57 ق.ظ

منم چند تا سوال دارم. اگر شما متاهل بودی فاندی که دانشگاه بهت میداد بیشتر میشد؟ یعنی بخاطر متاهل بودن و اوردن همسرت همراه خودت فاندتو یکم بیشتر میکردند؟
حالا اگر وسط تحصیلاتت بخوای ازدواج کنی همسرتو با خودت ببری اجازه داری؟ از نظر قانونی فقط کافیه اونم ویزاش جور بشه فقط؟ یعنی بگه به تبعیت از شوهرش میخواد بره امریکا بهش ویزا میدن؟ بعدش با اوردن همسرت به امریکا ممکنه فاندتو بیشتر کنن؟ میخوام بدونم هیچ کمک خرجی برا اوردن همسرت همراه خودت بهت میدن یا نه؟ ممکنه به اون اجازه کار بدن؟

به خاطر همسر فاند رو زیاد نمیکنن. اما پولی که میدن کاملا کفاف زندگی دو نفر رو میده.
من برگردم باز باید ویزا بگیرم. شاید این ریسک رو نکنم که برگردم که بخوام دوباره ویزا بگیرم. مخصوصا اینکه اینجا تابستون با درآمد خیلی بالاتر از فاند دانشگاه مثلا ماهی 3000 دلار کار کرد.
به همسر به تبعیت از شوهر ویزا میدن. اما دیده شده بعضی موقع ها هم اذیت کردن ندادن. چند سال اخیر خیلی خیلی بهتر همکاری کردن. در هر صورت فاند تغییری نمیکنه.
همسر با ویزای F-2 اجازه کار و تحصیل نداره. مگر اینکه ویزاشو عوض کنه به F1 برای تحصیل و H1b برای کار که اینم شدنی هست.

hamid dashti سه‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:13 ب.ظ

سپاسگزارم

هستی جمعه 7 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:15 ب.ظ

یاد بازیهای دوران کودکی افتادم.

چقدر مردم ایران محرومند !!

احساس میکنم انجام این بازیها ذهنو خلاق میکنه !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد