زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

بیمه دانشجویی ISOA

توی امریکا بیمه ها هم توسط شرکت های خصوصی انجام میشه. دانشگاه ها یه اجباری با اختیاری از همه دانشجوها میخوان که بیمه داشته باشن. دانشگاه ما که بیمه اجباری هست. خود دانشگاه با یک شرکت بیمه قرارداد داره (از این ترم 3 تا شدن) که توسط اون بچه ها رو بیمه میکنه. با این حال هزینه بیمه رو باید دانشجو بده. برای اونایی که شهریه باید بدن روی شهریه ازشون میگیرن و ما که فاند داریم باید از جیب خودمون بدیم.  

 

اما پلن بیمه دانشگاه ارزون نیست. برای کسی که خیلی مریض نمیشه شاید نیارزه که ازش استفاده کنه. یکی از شرکت های بیمه ای که پلن های ارزون داره ISOA هست. منم خودم از یکی از بچه های ایرانی اینجا شنیدم. با پلن بیمه این شرکت من یکسال خودمو بیمه کردم که شد 560 دلار. در حالی که اگر میخواستم از پلن دانشگاه استفاده کنم حدود 1000 دلار باید میدادم. برای من این روزا 400-500 مبلغ کمی نیست که بخوام راحت ازش بگذرم.  

 

من که خوندم توی سایتش بیمه اش خیلی ساپورت کاملی نداره و اکثر خرج ها رو باید تا حد زیادی از جیب داد. با اینحال باز ترجیح دادم که از پلن دانشگاه استفاده نکنم. 

 

بیمه رو اینترنتی خریدم و صبح (شش سپتامبر) رفتم دانشگاه و مدارک لازم برای بیمه رو تحویل دادم.

نظرات 1 + ارسال نظر
س یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:10 ق.ظ

سلام. ممنون بازم
بیمه دانشگاه امکانات و ساپورتش بهتره؟
چه چیزایی رو شامل میشه؟ دانشگاه درمانگاه یا نمیدونم مرکز شبیه این داره که خدمات پزشکی انجام بدن؟ اگه داره در حد سر پایی هست یا متخصص داره؟

در مورد بیمه بینالمللی اطلاعاتی داری؟

موفق باشید

سلام

فکر نمیکنم با این فرق زیادی داشته باشه. توی سایتش که برید با همه جزئیات زده که چه چیزایی رو شامل میشه. من بخوام بنویسم خیلی طولانیه و تکرار بیخودیه.

دانشگاه یه مرکز خیلی مجهز خدمات پزشکی داره (Health Center) که تقریبا همه کارهای پزشکی به جز بستری و ... رو انجام میدن. فکر نمیکنم متخصص داشته باشن.

در مورد بیمه بین الملل هیچ اطلاعاتی ندارم

موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد