زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

نهم سپتامبر - ترول خنده دار مهندسین!

امروز همینطوری که رد میشدم توی برد برای تبلیغ یه جلسه مهندسین یه ترول خیلی خنده دار زده بود. از اینایی که من چی فکر میکنم و دیگران چی فکر میکنن. 

 

نظرات 11 + ارسال نظر
ابراهیم جمعه 7 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:11 ق.ظ

ترول جالبی بود. کلی خندیدم وودی جان

حسن کچل جمعه 7 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:11 ب.ظ

بابا استعداد کی می خواد اینا رو بخونه

کدوما؟

ساسان جمعه 7 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:18 ب.ظ http://SAROS7.BLOGFA.COM

سلام وودی جان......
خوبی؟
آقا یه سوالی.....
مدت زمانی که دانش آموخته های مقطع ارشد در دوره روزانه به دولت تعهد دارند چند ساله؟
مثلا اگه یکی ارشد روزانه بخونه(2 ساله) و نخواد مدرکشو بخره واسه رفتن، چند سال باید صبر کنه تا مدرکش آزاد شه؟
ممنون

سلام
تا جایی که من میدونم برای ارشد به اندازه خودش هست. بازم میتونید توی قوانین نگاه کنید.

angel جمعه 7 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:08 ب.ظ

سه ساعتی هست دارم تووبلاگتون چرخ میزنم همه چیش عالی بود چقدر خوب که همه چیو مینویسی.
منم دوس دارم یهنی رویام بوده از وقتی 15-16 سال بودم برم خارجه الان دانشجوی لیسانس نقشه برداری دانشگاه رجایی هستم توفکر نوشتن یه مقالهام اما اصن نمیدونم از کجا و چه جوری باید شروع کنم میشه کمکم کنید؟؟؟؟

سلام

عزیز جان سه ساعت یه کم کمه برای این کار. شما یه وقت بیشتری بذار مطالب رو بخون بعد باز اگر سئوال داشتی بپرس.

موفق باشید

؟ جمعه 7 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:59 ب.ظ

سلام
تو این پارتی ها و بازی هایی مثل این گاوبازیه تو دانشگاه ازتون پولی هم میگیرن؟ یا هدفشون فقط تفریح بچه هاست؟ اونجایی که برا تبلیغ دین مسیح بود من شنیده بودم بیشتر برا جذب کردن چینی ها هست که دینی ندارن و چینی ها لقمه چربی برا این گروه ها هستند؟ اصلا چرا این کارو میکنن؟ منفعتی که بهشون میرسه چیه؟
یه سئوال دیگه اینکه چرا اینقدر از بچه های اینترنشنال پذیرایی می کنن؟؟؟

سلام
نه مجانی هست. برای تفریح بچه هاست.
چرا ما دین اسلام رو تبلیغ میکنیم؟ خیلی از مسیحی ها اعتقاد دارن مسیحیت بهترین دین خداست و دوست دارن همه مسیحی باشن. چه اشکالی داره. شاید من یه چینی مسیحی رو بیشتر از یه چینی بدون دین دوست داشته باشم چون به نظرم مسیحیت از نظر ریشه ای حداقل 70% با اسلام مشترکه. کاری که برای رضای خدا باشه دیگه منفعت مادی توش مطرح نیست. شاید برای رضای خدا این کار رو میکنن.
از بچه های اینترنشنال نیست و همه بچه ها هست. این برنامه ها برای همه دانشجوها و حتی امریکایی هاست. گفتم که دوست منصور هم امریکایی بود و با ما توی این بازی ها شرکت میکرد.

ن جمعه 7 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:19 ب.ظ

لینک جالبیه
http://www.newyorker.com/reporting/2011/10/10/111010fa_fact_widdicombe

مال پارساله که تیلور هنوز ....

ن جمعه 7 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:36 ب.ظ

The typical Taylor Swift song is gentle but full of insistent hooks; it features Swift’s delicate voice, singing about love in all its variations—or, as she told me, “Love, and unrequited love, and love that didn’t last, or love that you wish had lasted, or love that never even got started.”

ال شنبه 8 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:45 ق.ظ

وودی پسر خوب! من خیلی از صفحه های وبلاگتان را دیدم.
من از اینکه دیدم یه پسر ایرانی تو آمریکا دنبال نمازخانه دانشگاهش بوده و از اونجا هم حرف زده، کلی ذوق کردم.
همیشه شاد و سلامت باشی.
اگه برات ممکن بود، آدرس ایمیلتون را برام میفرستید؟
سپاس

zireasemanekhoda@yahoo

هنگامه شنبه 8 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:57 ق.ظ

نرگس دوشنبه 10 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 03:22 ب.ظ http://kho0namo0n.bloogfa.com

اینجا هم ترول خیلی رونق پیدا کرده.جالب بود ممنون

پیانیست جمعه 29 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:59 ب.ظ

ولله به خدا مام فکر کردیم رفتن درس بخونن. ولی با دخترم که دااشتیم عکساتونو نیگا میکردیم دیگه بیچاره دلش آب شده بود و میگفت آخه اونجا دانشگاهه یا پارک بادی؟ حالا چشمتون نزنم ولی خوش بگذره. بعد از اون همه مرارتی که کشیدین -و اگه من بودم حتما همون روز اول جا زده بودم- امیدوارم تلاش بکنین و پیروز باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد