زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

یک روز بارانی و دلگیر

امروز (29 سپتامبر) دالاس خیلی بارونی بود. از دیشب همینطوری داره بارون میاد. منم خیلی دلم گرفته. خیلی کارا بود که باید امروز میکردم اما نشد. سه شنبه امتحان میان ترم دارم و هنوز نخوندم. البته ریاضیه و قاعدتا باید بلد باشم اما هفته پیش یه کوییز گرفت که خیلی بد دادم. دیگه بعضی وقتا هم آدم دلش میگیره. میخواستم امروز کلی مطلب بنویسم اما واقعا حس اش نبود. 


 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
یاس یکشنبه 9 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:34 ق.ظ

آقا ما همیشه میخاستیم برای دوستان دانشگاه اینجا و کارهاشون رو توصیف کنیم به شما رفرنس میدادیم
امروز هم اینجا بارونی بود
و باز هم میشه برای توصیف حال و هوای به این مطلب رفرنس داد!ا

آلبر یکشنبه 9 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:03 ب.ظ

دلگیر نباشی
من خیلی از مطالب وبلاگت استفاده کردم. ممنون که وقت میزاری و تجربه هاتو مینویسی.

س یکشنبه 9 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:35 ب.ظ

:(((((

N یکشنبه 9 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 05:33 ب.ظ

آخه؟چرا؟باز یاد تیلور کردی؟ دلتنگ خانواده شدی؟ دلت برای هموطنات تنگ شده؟

نوید یکشنبه 9 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:34 ب.ظ

زود نیست برای میان ترن؟ ریاضی در مورد combinorics هست؟

نه این درسمون 2 تا میانترم داره یک ماه هم که گذشته

محمد جواد یکشنبه 9 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:35 ب.ظ

سلام دوست عزیز اسم من محمد جواد هست من دیشب با وبلاگ شما اشنا شدم ولی اینقد برام جذاب بود که فقط خوندم خیلی عالی و شما یک جوان موفق هستید دست راستتون به سر من که ارزوی روزی رو دارم که بتونم به جایگاه شما برسم اگه امکان داره و مزاحمتون نباشم بتونم از اطلاعاتتون استفاده کنم در هر صورت من از آشنائی با شما خیلی خوشحالم موفق باشید

سلام
خوش آمدید.

نرگس دوشنبه 10 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 03:17 ب.ظ http://kho0namo0n.bloogfa.com

بارون هم گاهی لازمه و حتی دلگیری.تا قدر لحظه های شاد رو بدونیم نه وودی؟!!

شاید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد